Uncategorized

Ucigașii lui Hristos lovesc în cei ce L-au mărturisit


Noua adresă: APOLOGETICUM.RO

IICCR Ellie WiesselÎn fața indivizilor ce prostituează o istorie și un neam românesc

De două săptămâni, în urechile mele au ajuns vuietele unei conferințe organizate în capitală de către Institutul pentru Investigarea Crimelor Comunismului și Memoria Exilului Românesc (IICCMER) si Institutul Național pentru Studiul Holocaustului în România “Ellie Wiesel” (INSHR-EW). Iată că, ajuns și în ziua marii conferințe, ca și cititor al volumelor lui Ion Gavrilă Ogoranu, am simțit nevoia să particip la această conferința în care se urmărea ponegrirea imaginii acestui erou al Țării Făgărașului. A fost necesară această participare mai ales că, deși nu sunt pe acte reprezentant al fundației ce îi poartă numele, de multe ori am actionat sub egida acestei fundații și mai ales vroiam să aud ce au „mai marii înțelepți ai istorie anului 2013” de zis referitor la personaj.

Iată-mă intrat în sala de conferință Jokey Club: spre surprinderea mea, o sală destul de mică, față…

Vezi articol original 4.213 cuvinte mai mult

Da-ti cu parerea

