Uncategorized

Mircea Teorean

S-a dovedit pentru a nu ştiu câta oară că Transilvania e altă „ţară”, una care şi-a păstrat verticalitatea de-a lungul anilor, care nu marşează la manevrele şi manipulările mocirloase ale politicii dâmboviţene. Ca orice ardelean molcom, nici măcar nu voi face vorbire despre ele, nu eu doresc să mai alimentez ura oarbă care a fărâmiţat  ţara cu ocazia referendumului, transformând-o într-un loc în care nu te mai simţi acasă. Îi înţeleg pe cei care au votat pentru „schimbare” şi pe cei ce n-au votat de loc, printre care mă număr şi eu. Sincer, aş fi votat şi eu pentru schimbare, dar mi-a fost întemeiată teamă că n-are cine-o face şi chiar nu are.

Revin la Transilvania: şi nouă ne-ar conveni să ne meargă mai bine, dar  noi contăm pentru Bucureşti doar ca plătitori de taxe şi votanţi, iar în rest n-avem decât să ne descurcăm singuri. Încă ne descurcăm. Ideal…

Vezi articol original 627 de cuvinte mai mult

Da-ti cu parerea

