Uncategorized

Pentru prietenii mei din blogosfera care se indoiesc de liberalismul meu!


Dragii mei, aceasta poza de mai sus cred ca ar trebui sa fie o emblema pentru toti cei care se considera niste oameni responsabili. USL are in componenta multi puscariabili. PDL are in componenta multi puscariabili. PP-DD cred ca are si el destui.
Am inteles ca nu se mai poate cu clasa politica actuala, pentru ca toti ne-au FURAT munca de 20 de ani incoace.
De ce unii dintre voi se incapataneaza sa asculte orbeste de ce zic USL/PDL/PP-DD si altii?
Ma consider la fel de liberal ca si pana acum, si cred ca din cauza asta imi permit sa nu aplaud ca la Congresele PCR tot ceea ce imi servesc USL, PDL si altii.

Imi rezerv si dreptul de a alege sau a tine parte cu cei pe care eu ii consider capabili de a produce schimbarea din temelii a Romaniei!

Va multumesc pentru intelegere!

2 thoughts on “Pentru prietenii mei din blogosfera care se indoiesc de liberalismul meu!”

Da-ti cu parerea

