Uncategorized

Adriane, nici nu stii, cat de puternic poti deveni!


Nu l-am simpatizat niciodata pe Adrian Nastase. Nici ca om, nici ca politician. Si el, si toti ceilalti care au condus tara asta de la 89 incoace au pus umarul la distrugerea economiei nationale si la vanzarea pe nimic a bogatiilor Romaniei.
In 2004 l-am votat pe Traian Basescu in ambele tururi de scrutin. Nu stiu de ce. L-am considerat la momentul respectiv omul potrivit sa scoata Romania din neo-comunismul care o prinsese in mrejele sale si care afecta mersul catre o dezvoltare sanatoasa pe viitor. Daca azi ar mai candida Traian Basescu si Adrian Nastase la presedintia Romaniei nu spun ca l-as vota pe primul sau pe al doilea, dar as cumpani bine de tot in momentul votului.
Adrian Nastase nu merita condamnat pentru termopane false sau „Trofeul Calitatii”. Pentru altele, facute pe timpul conducerii sale, da. Acum insa, nu acele lucruri conteaza. Am citit pe internet niste comentarii foarte, foarte dure si cinice la adresa lui. Ei bine, oricat de mult l-as antipatiza, consider ca acum, cand a avut in gand sa isi ia viata, ceea ce trebuie facut este sa ne rugam la Dumnezeu pentru ca El sa ii arate Calea pe care trebuie sa o apuce.
Nu vreau sa par un ipocrit. Cred in Dumnezeu insa nu sunt nici pe departe cel mai bun crestin care a trait vreodata pe Pamant. In schimb m-am documentat, m-am informat cat am putut despre puterea credintei si am citit despre oameni care traiau in cele mai urate pacate ale omului – betie, curvie, patima jocurilor de noroc – si care au ajuns si ei la un punct de cotitura in viata. Ori au vrut sa se sinucida datorita depresiei ori au avut accidente datorate consumului de droguri, alcoolului, care i-au adus in starea de moarte clinica. Experientele lor, care vreau sa cred ca sunt reale, despre Iad si Rai si despre ceea ce au trait „dincolo” i-au intors din drum si i-au determinat sa se schimbe complet. Erau oameni care se intorsesera la 180 de grade fata de cum erau „inainte”.
Eu asta vreau sa cred si despre Adrian Nastase. Ca mai toti politicienii care ne-au condus pana acum, a facut si el rau Romaniei, dar acum cred ca Dumnezeu l-a salvat si imi doresc ca fostul premier sa devina un om total schimbat, mai puternic si mai apropiat de credinta in adevaratul sens al cuvantului, nu din fatarnicia politica si din dorinta de a mai castiga un vot in plus.
Acum nu ura bazata pe ideologie politica trebuie sa fie adusa in prim-plan. Oamenii implicati politic, dar care au o farama de credinta in suflet stiu ca ura de orice fel fata de un om care acum este la pamant nu aduce nimic bun.  In schimb o rugaciune, cat de mica, spusa din profunzimea fiecarui suflet poate fi un medicament capabil sa ii vindece trupul si sufletului acestui nefericit.
In final, am sa va invit sa privit o serie de documentare care ar fi bine sa fie intelese si luate ca atare.
Dumnezeu Sa-L ajute pe Adrian Nastase si pe copiii sai!

1 thought on “Adriane, nici nu stii, cat de puternic poti deveni!”

  1. La fel cred și eu în schimbarea caracterului unor oameni. Sunt convinsă că la Băsescu s-a întâmplat una majoră atunci când a realizat importanța funcției pe care o deține,
    Îmi pare rău dacă te dezamăgesc dar cred că gestul lui A Năstase a avut rolul de a-i înduioșa pe oamenii buni ca tine.

Da-ti cu parerea

