Uncategorized

Sorin Frunzăverde este de azi liberal si candidat PNL la sefia CJ Caras-Severin. Potrivit B1 TV citat de EVZ.ro, Udrea, Anastase si Boagiu ar urma si ele sa plece din PDL. Bunul simt a crapat in chinuri in Romania, ajutat si de Crin, Ponta, Ilici, Nastase, Udrea, Anastase


Bravos natiune! Bravo tovarășe Ponta, tovarășe Ilici, tovarășe Crin. Sunteți in fapt oglinda fățărniciei autentice. Cum pizda mamii voastre ați lăbărțat ecranele televizoarelor atâția ani, tunând si fulgerând contra capilor PDL si azi il primiti pe Frunzaverde cu rânjetul pe bune în USL?
Unde este bunul simt atat de mult clamat in acesti ani? Ati dovedit ca de fapt nu il aveti. Daca maine ar trece la USL toata conducerea de partid si de stat a PDL, ați uita instantaneu tot ce ati zis despre ei in ultimii 4 ani.

Deci, Sulea o sa va mai voteze. Eu nu! Sictir! Mars afara javre ordinare!

3 thoughts on “Sorin Frunzăverde este de azi liberal si candidat PNL la sefia CJ Caras-Severin. Potrivit B1 TV citat de EVZ.ro, Udrea, Anastase si Boagiu ar urma si ele sa plece din PDL. Bunul simt a crapat in chinuri in Romania, ajutat si de Crin, Ponta, Ilici, Nastase, Udrea, Anastase”

  1. Stai,stai ca lucrurile nu stau asa.Telul principal este sa scapam de licheaua chioara cotrocenista si de pericolele pe care le are in spate.Nu e nimic rau in a le dezmembra partidul.Este permis orice mijloc.Au facut .Da.Dar trebuie sa scapam de mutanta chioara.

    1. @popalumi
      Luminita, adu-ti aminte cat de mult clamau domnii Ponta si Crin necolaborarea cu oamenii compromisi ai regimului. Acum ii primesc cu bratele deschise in partid si ii instaleaza la candidaturile unor judete sau orase din tara. E corect? Jocurile astea politice sunt facute pe sub masa, cu perdeaua trasa si pulimea afla abia cand faptul e consumat. Nu mai merita astia votul nostru.

  2. Politica e ca wrestlingul.In ring se bat ca prostii,in afara ringului isi dau mana.
    Se spune ca un lautar a venit in 1956 batut acasa.-Ce ai patit Ioane,l-a intampinat nevasta?
    -Pai am cantat la sedinta de partid si m-au batut.Pai de ce?Nu le-o placut cum ai cantat?
    -Ba da le-o palcut.Dar m-o luat la intrebari.M-o intrebat daca am cantat si la liberali,nu numai la comunisti.Si eu am spus ca am cantat.Si ei au ras.Apoi m-o intrebat daca am cantat la taranisti.Si eu am spus ca da.Si ei au ras mai tare.Apoi m-o intrebat daca am cantat la legionari.Si eu am spus ca da.Si atunci o inceput sa ma bata.
    -Valeu.Pai de ce nu ai spus nu?
    -Pai nu aveam cum sa spun nu.Legionarii erau toti acolo.
    In concluzie.Vreti liberali?Noi suntem liberalii.Vreti taranisti?Noi suntem taranistii.Vreti comunisti?Noi suntem comunistii.Vreti capitalisti?Noi suntem capitalistii.

Da-ti cu parerea

