Uncategorized

Traian Basescu: “Cer public premierului Emil Boc să retragă proiectul care viza reforma în Sănătate. Înţeleg că foarte mulţi sunt mulţumiţi cu actualul sistem de sănătate.” Opozitia am vazut ca a cam dormit in aceasta seara


Traian Basescu a facut o miscare care m-a lasat masca. Pentru prima data chiar am fost surprins sa il vad cedand in fata nemultumirilor. Dar ce a cedat de fapt Basescu? Pe tabla de sah a politicii, piesele PDL si ale lui erau incoltite de catre Antenele securiste si de catre iRealitatile devalizatorului Vantu, dar in mintea multor romani Basescu si cu PDL sunt inca vazuti bine. Am un coleg de servici, bucurestean, care este unul dintre sustinatorii lui Traian Basescu si mi-a zis chiar acum o zi ca l-ar vota si azi daca ar mai candida.

Domnule presedinte, eu sunt un simplu cetatean, culmea, mai sunt si liberal, dar nu sunt deloc multumit de actualul sistem sanitar care TE OMOARA CU ZILE daca ai de-a face cu el. O schimbare trebuie facuta urgent, dar exista acea reticenta romaneasca pentru schimbare care nu a disparut deloc, chiar daca de 22 de ani traim in democratie. Una originala, mioritica, dar democratie.

Oamenii aceia din fata Palatului Cotroceni oare stiau de fapt pentru ce protesteaza? Pe Antena 3 am vazut imagini cu doi cetateni foarte tineri, cred ca aveau in jur de 23-35 de ani, care aveau cagule pe fata. De ce e nevoie sa protestezi cu cagula pe fata pentru ceva drept si corect? Nu e bine cu noua lege. Am inteles si eu asta, dar ce facem cu un sistem sanitar corupt, cu niste spitale mizere si cu lipsuri mari de medicamente din aceste spitale? Acei cetateni erau si sunt asa de fericiti ca trebuie sa dea spaga medicilor, asistentelor, brancardierelor ca sa fie tratati cat mai omeneste in spital?

Retragerea acestei legi, o minge aruncata la fileu de Basescu celor din Opozitie

“Cer public premierului Emil Boc să retragă proiectul care viza reforma în Sănătate. Înţeleg că foarte mulţi sunt mulţumiţi cu actualul sistem de sănătate. Mai am două observaţii: nimeni din sistem nu vrea schimbarea acestuia. Spitalele nu vor schimbarea, medicii de familie nu vor schimbarea, sistemul de urgenţă nu vrea schimbarea. Înţeleg din toate semnalele publice că şi o mare parte din public nu vrea schimbarea sistemului de sănătate”

Asa sa fie oare? A fost cam ironic musiu prezident, dar oarecum il inteleg. Opozitia a fost luata prin surprindere. A fost o surpriza mare de tot, care a facut ca la ora la care poporul demonstra in fata Cotrocenilor niciunul din liderii USL sa nu fie acolo sau in Piata Universitatii. Interesant este ca nici la TV nu au aparut, nici la A3 si nici la Realitatea TV.

De fapt, mai romanilor, ceea ce Base al nostru a facut a fost o chestie foarte smechera si destul de parsiva. A facut un pas inapoi in fata unor oameni care nu erau nici pe departe o masa mare de protest – cam 1.000 de oameni – si a pus mingea la fileu USL-ului care acum daca stie sa isi joace cartea, va castiga enorm. Daca nu va sti ce ca faca cu ea, o sa creeze doar o stare de deziluzie in randul sustinatorilor, si parca vad ca peste vreo 2 luni o sa iasa iar Basescu si o sa bage pe masa de lucru a Guvernului aceasta lege.

Ar fi frumos sa mai moara niste oameni prin spitale, prin ambulante si sa vedem atunci cati vor mai vrea sau nu reforma. Daca se va intampla, oare cine va propune un nou proiect de lege, Puterea sau Opozitia?

3 thoughts on “Traian Basescu: “Cer public premierului Emil Boc să retragă proiectul care viza reforma în Sănătate. Înţeleg că foarte mulţi sunt mulţumiţi cu actualul sistem de sănătate.” Opozitia am vazut ca a cam dormit in aceasta seara”

  1. De multe ori mă gândesc că n-am chef să votez cu PDL-ul. O voi face însă pentru că n-am chef să-l văd pe președintele ales și votat de mine suspendat. De ce ? Că nu dă telefoane pe ascuns ci se exprimă în fața întregului popor. Nu cheamă minerii, nu procedează precum Constantinescu.
    Mie imi place Băsescu și l-aș vota din nou.

Da-ti cu parerea

