Uncategorized

Pedelistii contra uslasi…va incepe o vanatoare de vrajitoare daca pierde alegerile PDL?


Remarc un lucru destul de grav in mediul blogosferic. Sunt destui simpatizanti ai Opozitiei care au dus simpatia lor pana la un fel de fanatism. E o problema care aproape ca imi creeaza greata. Si eu sunt liberal, dar sa spui la un moment dat ca personajele care l-au votat pe Basescu trebuie sa fie judecate pentru genocid impotriva poporului roman, mi se pare deja o dovada de alunecare pe o panta a proceselor staliniste din anii 50′ ai secolului trecut.
Pe langa cetatenii care sunt manati de disperare, la ura impotriva Guvernului, mai sunt altii care din contra, sustin regimul Basescu. Dar ei au invatat sa se „ascunda” in public si sa adopte nota generala de a injura regimul pana la moarte.

Un geniu a zis candva ca somnul ratiunii naste monstrii. Eu inclin sa cred ca saracia, disperarea si fanatismul nasc niste monstri mult mai feroce decat un somn mai profund, fie el si al ratiunii.
Saraci sunt si cei care au votat cu Crin si cu Geoana, eu fiind un bun exemplu in acest sens, dar la fel de saraci sunt si cei care au votat pe Basescu. Suntem cam in aceeasi oala iar dezbaterile incarcate de un sentiment din asta de frustrare de genul, „ala l-a votat si il sustine pe Basescu/Boc” creeaza resentimente puternice de ura in ceilalti care nu l-au votat si nici nu il simpatizeaza.

Acestia, in numele unei democratii care au inteles-o doar ei, sunt gata sa arunce cu piatra. Pot sa inteleg disperarea, pot sa inteleg si cred ca orice om dotat cu o minima ratiune poate intelege suferintele si greutatile semenilor sai, dar de aici si pana la a declara public ca vreo 5-6 milioane de cetateni romani trebuie judecați pentru genocid e o distanta mare de tot.

Culmea, tocmai aceste atitudini pot naste in mentalul colectiv o reactie inversa, de susținere in continuare a PDL si a lui Boc. Si asta pentru ca sistemul acesta de a eticheta oamenii in portocalii si anti-portocalii, cu idei ce pot avea consecinte urate pentru primii, trezeste amintiri neplacute celor care au trecut prin procesele comunismului. Acuzatiile de atunci ar trebui sa ni se para astazi hilare si un fel de ravas istoric despre cum SA NU faci politica si justitie. Liberalii, taranistii, social-democratii si altii au fost aruncati in puscarii si reeducati in spiritul democratiei populare care construia Romania.

Nu imi doresc sa descopar ca USL si nucleul dur de simpatizanti ai sai, maine-poimaine ar declansa un fel de vanatoare de vrajitoare prin blogosfera si nu numai, cu procese simbolice!? de condamnare a mai bine de jumătate din populația tarii. Unde am ajunge? Ne-am intoarce intr-un soi de trecut istoric pe care eu cred ca l-am depășit.

6 thoughts on “Pedelistii contra uslasi…va incepe o vanatoare de vrajitoare daca pierde alegerile PDL?”

Da-ti cu parerea

