Uncategorized

Printul Charles al Marii Britanii, potential rege al Romaniei


Prin mediile politice inalte ale Europei se vorbeste de ceva vreme despre posibilitatea ca Romania si Bulgaria sa redevina monarhii. Daca in cazul Bulgariei, Regele Simeon al II-lea este inca in putere si a mai fost si premier, putand deci sa redevina monarh mai usor, in cazul Romaniei printul strain nu ar fi o solutie chiar de lepadat. Desigur, nu mi-ar displace ca Printesa Mostenitoare Margareta sa devina Regina Margareta I a Romaniei, dar Printul Charles are totusi o alta autoritate si ar aduce Romaniei un alt prestigiu decat ar face-o cineva din interior.

Ar mai sustine romanii un print strain in fruntea tarii?

Sunt multi nationalisti din astia de duminica care se bat cu caramida in piept ca ei sunt mari romani, mari crestini etc. si daca le zici ceva de monarhie sar de fund pana in tavan. Cum adica monarhie? Vrei sa vina regele sa ne ia tot? Perceptia despre monarhie este una inca rudimentara in mintea romanului de rand, cu un nivel mediocru de educatie. Majoritatea romanilor gandesc ca o sa fie iar ca pe vremea fanariotilor si tot ce are regele o sa fie furat din munca poporului.
Aceste idei pot fi combatute numai cu rabdare, cu blandete si cu multa munca de convingere. Avand in vedere ca solutia aceasta ar fi singura care ar face ca romanii sa un mai fie priviti chiar ca ultimii borfasi ai Europei, poporul roman ar trebui sa se gandeasca de doua ori inainte de a da cu parul.
Indiferent de ce va decide soarta, monarhia este singura solutie ca Romania sa iasa din criza profunda in care a intrat si sa capete incet incet respectul pe care l-a avut candva.

11 thoughts on “Printul Charles al Marii Britanii, potential rege al Romaniei”

  1. Semnat azi,25/08/2014,ora:11,46 min ,ziua,de mine,Vasilescu A.Monica,CNP=2690127390690,
    nume de cod :mercury Anastasia .
    Nu inteleg de ce nu mi se spune adevarul in privinta mea,am luptat pentru rolul globului:
    4 x 39/1 ,in conditii de ,otraveli ,virginitate si violet:08 x 1:43 -Vergine Annunciata ,dar nu ca sa nu ma marit si sa nu am copil ,genetic al meu !.
    Eu nu vreau sa raman in tara in care m-am nascut ,pentru ca nu vreau sa ma sacrific pentru ceea ce ramas din ea ,cei care au ramas imi vor raul si nu-i vreau in ansamblu pe toti !
    Nu stiu cine ma retine fortat aici ,unde sunt otravita din ce in ce mai mult ,se pare ca tara mea este in Marea Britanie care a devenit Romania,nu stiu cum si de cand ? ca si eu mi-am depus efortul ,imaginatia si amprentele mele digitale!, inclusiv CIP-urile la dispozitie !.
    Nu stiu ce vrea Printul Charles al Marii Britanii ,sa fiu eu sacrificata ,in coninuare ,pentru
    a deveni el rege si eu nimic !?Sa nu uite ca fiii sai genetici au fost conceputi pentru nr 5 ,
    nu ca devina vreodata regi si pentru a mentine „onoarea ” pierduta a mea,nu stiu de cine , si a popurului nostru ,a Printului Charles ,nu sa fiu eu sacrificata in felurite feluri ,inclusiv online si nu sunt parga ostenelii lui !.
    Imi vreau dreptul de Regina a Romaniei si Marii Britanii ,iar de patit sa platesca cu copiii sai
    genetici ,nu cu sacrificiul suprem care sunt eu !.Nu vreau sa locuiesc aici ! Am senzatia ca Printul Charles al Marii Britanii vrea sa raman aici ,la fel de „onoarbila” ca si pana acum !.Nu au pentru ce ,s-o omoare pe Ecaterina Elisabeta Midelton -Ducesa de Cambridge,pentru binele lumii intregi ,pentru ca stie ca ea este vinovata si ea sa platesca moralitatea poporului si tarii in care m-am nascut ,care ma vrea pe mine distrusa pentru ca o vrea pe,ea, Ecaterina Elisabeta Midelton-Ducesa De Cambridge regina ,a nu stiu cui ?, ca eu sunt a ambelor,dar nu titulara ,locurile sunt ocupate de mult !Sa i se vada Certificatul de Nastere a ei ,pentru ca are de trait mai putin decat predecesoarea, Printesa Diana de Walles ,care a trait doar 35 de ani ! ,pentru ca a votat si gresit !.
    Nu stiu cine se duce pentru ea ! ? Sunt tradatori de tara !.Este bine sa-i faca vant pe lumea
    cealalta ,dintr-o curva nu se poate face „fata mare ” !,si nu incap la mine acasa din cauza ei !
    Romanii ma vor moarta din simplul motiv ca apartin tarii celeilalte ,si ca am muncit inteligent pentru ea ! in alte conditii fata de poporul roman ,de cand m-am nascut !.
    Va rog sa luati masuri sa ma scoateti din tara si daca sunt probleme sa le dati si o bomba atomica cu exterminare in masa si cu un timp de injumatatire adecvat (t1/2)!.
    vedeti a cui este scaunul lor ,ca nu au dreptul la el fara mine !pentru celalalt sacun au platit
    fiind otravita ,grav,cu soricioica dupa ce am luat la IMF Iasi Facultatea de Farmacie in
    anul 1988 a 2 a pe lista din al 2 lea an de incercare succesiva la aceeasi facultate din Iasi,
    promotia 1993 ,terminand studiile a 4 a pe lista,deci 2-4 ,prin frauda !.
    Incheita azi,25/08/2014,ora :12,25 min,ziua ,
    Vasilescu D.L.A.Monique.

  2. @ RĂzvan,
    Bună ziua !
    Dacă ar dispărea în totalitate corupția, favoritismul, nepotismul, hoția în văzul lumii la numărătoarea voturilor în Parlament și în sectiile urnelor de votare, ipocrizia, obediența, opulența, demagogia, fățărnicia, numirea miniștrilor pe criterii politice și de interese, dictatura personală ; dacă , fiecare INSTITUȚIE a statului și-a îndeplini doar atribuțiile din fișa postului, nu ca acum ;dacă ar fi promovate VALORILE și trimise la plimbare pe linia de centură a marilor orașe NONVALORILE , totul ar fi OK iar noi am discuta despre altceva !
    Cum libertatea de exprimare este încă garantată de CONSTITUȚIE, fiecare spune și simte în felul lui . ( http://aliosapopovici.wordpress.com/ )
    Alioșa.

    1. In cazul in care ar fi seful statului Margareta, Radu Duda ar fi doar print-consort si nu ar avea atributii de vreun fel. Nici regina nu ar avea multe atributii, pentru ca tara ar fi condusa de primul ministru. In calitate de sef de stat totusi, ar avea si ea anumite parghii de putere. Oricum ar fi, monarhia este cea care ar putea sa puna tara asta pe niste stalpi de crestere sanatosi.

        1. Da, are, nimic de contestat aici, insa treburile de stat trebuie sa ramana la latitudinea reginei si a ministrilor. Atat si nimic mai mult. Desigur, in istorie s-au mai vazut cazuri in care unul dintre soti a avut si influenta pozitiva asupra celuilalt aflat la putere. Cred ca Eva Peron ar fi un astfel de exemplu.

Da-ti cu parerea

