Uncategorized

Perversitatea fetelor din ziua de azi


Aseara, pe la vreo zece, dupa ce m-am uitat la un film mi-am controlat in mod involuntar telefonul. A fost un gest devenit in timp reflex. Nu am facut rau, pentru ca am constatat ca aveam doua mesaje noi in memoria sa. Unul era de la numarul de telefon 1010, via Cosmote, care ma imbia sa trimit un SMS cu doar 0,99 eurocenti ca sa castig un BMW si 10.000 de puncte la nu stiu ce extragere. L-am sters automat, tot din acelasi gest devenit deja reflex.
Al doilea mesaj mi-a atras brusc atentia. Era de la un numar de telefon care incepea cu 078… Nu recunoscui numarul, dar partea interesanta, cum ar veni „spuma berii” nu era numarul in sine ci continutul mesajului. Mai jos aveti redat textul:

„Mihai a devenit istorie acum 5 min, cand putem aranja o intalnire cu bunacinea de Cosmin? Nu fi rea si impartel si cu mine te rog. pupici ana”

Cam aiurea trebuie sa se fi simtit baiatul numit Mihai, mai ales daca bietul de el o fi tinut la Ana. Acum, ca o fi meritat-o sau nu, nu cunosc si nici nu ma bag insa din exprimarea Anei inteleg totusi ca Mihaita nu era o „bunaciune” cum e Cosmin. Daca cel din urma arata mai bine, nu inseamna insa ca are si un caracter pe masura. Ea si cu prietena ei, pe care o ruga sa il imparta si cu ea cred ca stiu mai bine, nu? :mrgreen:
Ana trebuie sa invete insa ca in viata prostia se plateste. Daca data viitoare mai da SMS-uri din astea la numere necunoscute, spunand si chestiunile de mai sus, atunci inseamna ca face parte din cei 60% de elevi care anul asta au dat cu subiectul in predicat si au picat bacul.
Pentru ca il compatimesc pe Mihaita, cred ca am sa public si numarul de telefon al „Anei”, ca nu se stie ca bunaciune de barbat il afla si se ofera sa o consoleze pe biata fata. 😆

NUMARUL DE LA CARE AM FOST DERANJAT ESTE 0785.691.793.
SUCCESURI DEPLINE MASCULILOR FEROCE 😆

 

23 thoughts on “Perversitatea fetelor din ziua de azi”

  1. Rectific, cu scuzele de rigoare!

    In loc de „Nu scriu” este scris „Nu stiu”. Reiau mesajul asa cum l-am primit:
    „Nu stiu ce7sa ma mai fac cu Mugurel! E asa de prost la pat! Ma bate gandul sa renunt la el si sa-mi gasesc altul…”

  2. „Nu scriu ce7sa ma mai fac cu Mugurel! E asa de prost la pat! Ma bate gandul sa renunt la el si sa-mi gasesc altul…” MESAJ PRIMIT DE LA +40733593748 pe data de 3.11.2011.
    Pentru o persoana cu mare grija fata de punctuatie, nu-mi pot explica 7-le din „ce7sa”.
    Oricum, persoana are o problema si ar trebui ajutata… Domni generosi?

    1. si eu am primit acel mesaj, doar ca la mine a fost scris corect. eu una i-am zis sa-l lase. nu stiu ce a facut, nu a mai avut bunavointa sa-mi raspunda!

  3. eu am primit d ela nr: 0734 25 12 16 urmatorul mesaj (scris exact asa :)))) ): ” Maria a trecut,ceva timp decand nu neam mai vazut9de 2 luni9singurica si in cautare de ceva nou daca iesi cu minue la o barfa maine seara fac cinste! Pupici ” so .. any clue about who’s kidding around !?

  4. Nu e gajica.E vrajeala.Acelasi sms l-am primit de doua ori de la numere diferite eu fiind pe vodafone de la numerele 0734251216 si 0733593748,eu zic mai bine sa nu va bateti capu cine este pentru ca oricum e vreun robot ceva la cate sms a trimis!

  5. Am ras cu lacrimi !!!, nu pot sa cred ca exista astfel de specimene care sa trimita sms-uri asa aiurea. Poate avea vreun abonament cu muuulte sms-uri incluse si nu avea cum sa le consume. :)) Prea multa minte oricum nu prea cred ca are…..

  6. Pingback: Angoase | Caius
  7. 🙂 eu m-am dat drept Mihai (nici n-am gresit prea tare) si am intrebat cand am devenit istorie – pe Campia Turzii sau in decembrie 47?
    mi-a zis ca nu stie – a dat BAC-ul din Geografie.

  8. In perioada imediat urmatoare nu cred sa-i mai trebuiasca vreun Mihai sau Cosmin,cu siguranta la ora aceasta se intreaba de unde si pana cand a devenit atat de importanta,seara buna!:)

  9. Bine, hombre… Am sunat deja… Deocamdată… niciun răspuns… Am să insist şi-am să mă dau a fi Cosmin… Nu pot reda cuvintele pe care am de gând să le folosesc…

Da-ti cu parerea

