Uncategorized

Conform unui studiu realizat de ZeList cei mai multi bloggeri sunt tineri, barbati din Bucuresti


Conform unuistudiu realizat de ZeList cei mai multi bloggeri sunt tineri, barbati din Bucuresti.

Conform studiului ZeList:

45,7% dintre bloggeri au varsta intre 14 şi 18 ani

32,5% au varsta de 30-34 de ani

57,3% dintre bloggeri sunt barbati si 42,7% sunt femei

Cele mai multe bloguri sunt din Bucuresti 43,1%

Cele mai putine din Maramures cu 1,6% si Chisinau/Basarabia cu 0,3%

ZeList este cel mai eficient instrument de monitorizare a blogosferei si presei romanesti, urmarind peste 55.000 de bloguri, peste 35.000 conturi Twitter şi 40 de surse de stiri online. (sursa: haicasepoate.eu )

Evolutia mea in blogosfera romaneasca, dupa ce am citit datele publicate este cred una buna. Fiind autorul unui blog  personal, scriind mai mult cand am timp si inspiratie – si nu intotdeauna cand o am pe una o am si pe cealalta – cred ca ocup un loc onorabil in prima mie de bloguri  romanesti. Actualmente sunt pe locul 929, am fost si pe 740 si cred ca perspectivele sunt bune. O mica fluctuatie este absolut normala.

2 thoughts on “Conform unui studiu realizat de ZeList cei mai multi bloggeri sunt tineri, barbati din Bucuresti”

Da-ti cu parerea

