Uncategorized

Intamplare din Braila, 21 mai 2011


FARA INDOIALA, AUTORITATILE PUBLICE DIN BRAILA TREBUIE SA LUCREZE NU MULT, CI FOARTE MULT LA CAPITOLUL SIGURANTA PUBLICAIATA CE S-A INTAMPLAT.
ASTAZI AM PLECAT DE LA SERVICIU LA ORA 12.00, ASA CUM SE INTAMPLA IN FIECARE SAMBATA, SI AM DAT O TURA PE LA UN CENTRU COMERCIAL SITUAT INTR-O ZONA DE ASA ZISA PROMENADA A ORASULUI, CARE INAINTE SE NUMEA STRADA REGALA. CAND AM IESIT IN  FATA MAGAZINULUI UN CAINE A ATACAT O DOAMNA CARE PAREA SA AIBE IN JUR DE 50 DE ANI. DOAMNA S-A SPERIAT SI A DAT DE FRICA UN PICIOR IN CAINE PENTRU A EVITA SA FIE MUSCATA. IN ACEL MOMENT UN TIGAN, DA UN TIGAN DE UN METRU SI UN SCOBITOR, A INCEPUT SA O AMENINTE PE RESPECTIVA DOAMNA PENTRU CA SI-A PERMIS SA DEA IN CAINE.
DOAMNA CARE ERA SPERIATA A REPLICAT CA DOAR NU ERA SA SE LASE  MUSCATA SI A PLECAT. DUPA FAZA ASTA CAINELE SI TIGANUL AU TRAVERSAT STRADA DAR JAVRA A ATACAT UN ALT TRECATOR, UN TANAR CARE SE PLIMBA CU BICICLETA. ACESTA S-A APARAT DE CAINE DAR ACELASI INDIVID, PROBABIL PROPRIETARUL JAVREI L-A ATACAT DE TANAR SI A VRUT SA IL LOVEASCA IN FIGURA. I-A TRANTIT BICICLETA LA PAMANT SI IL INJURA. TANARUL A SCAPAT PANA LA URMA NEATINS, SI-A LUAT BICICLETA SI A PLECAT.
IN TOT ACEST TIMP, EU SI ALTI TRECATORI AM PRIVIT SCENA CE SE DESFASURA PE PARTEA OPUSA A STRAZII SI AM CONSTATAT CA NICIUN CETATEAN NU A SARIT IN APARAREA ACELUI TANAR.

DRAGII MEI LIBERALI, SI SOCIAL-DEMOCRATI, CARE CONDUCETI ORASUL ACESTA, OARE NU ARE FI BINE DACA ATI INTREPRINDE SI VOI CEVA PENTRU A SPORI SIGURANTA IN SPATIUL PUBLIC A CETATENILOR ACESTUI ORAS? EU SUNT CONSTIENT CA INTREBAREA ESTE UNA RETORICA SI CA PE MAJORITATEA DINTRE VOI II DOARE UN FUND DE SIGURANTA CETATEANULUI, DAR ASTAZI CRED CA DACA ERA UN ECHIPAJ DE POLITIE IN ZONA SAU UNUL DE JANDARMI TIGANUL RESPECTIV AR FI FOST POTOLIT RAPID DIN MANIFESTARILE SALE VIOLENTE,

10 thoughts on “Intamplare din Braila, 21 mai 2011”

  1. Pingback: Masacrul | Caius
  2. De ce nu te adresezi demoazelei tusa. Ca pare-se ca o sustii. Ca deputata software, ca liberala aliata cu social-democratii, poate iti face o surpriza si te ia in seama. In alta ordine de idei, pari oparit ca n-a intervenit nimeni in incident. Eu n-am intervenit, carevasazica! dar tu, care te uitai de pe partea ailalta a strazii, TU ce ai facut?! a, da, ai venit fuguta la computer si ai servit o lectie de morala manelista alorlati. Amice, esti caraghios! adica patetic, ca sa intelegi si tu!

Da-ti cu parerea

