Uncategorized

Centrul Medical pentru Copii Braila, mai exista sau nu mai exista?


Incep prin a spune din prima ca acest material nu are la baza vreo ampla investigatie jurnalistica, pentru ca a) eu nu mai lucrez in presa b) nici nu am avut timpul necesar efectuarii unei astfel de actiuni c) nici nu cred ca as fi avut resursele necesare demararii unui asemenea proiect.
Dar, totusi, am un aparat foto cumparat recent pe care am inceput sa-l folosesc de azi. Si,prima data, pe ce mi-au cazut ochii? Pe o cladire veche care este vis-a-vis de casa unde locuiesc eu. Imi aduc aminte ca in copilarie, acum vreo 10-12 ani, ma jucam in curtea ei tot felul de jocuri sau ma mai intalneam cu baietii si fetele de pe strada mea si cumparam pe ascuns bere pe care o imparteam intre noi. 😆

Aici era candva o cresa, dupa care a devenit Centru Medical Pentru Copii. Nu stiu cat timp a functionat cu destinatia aceea, probabil ca nu mult timp, insa in ziua de azi cladirea arata ca o ruina, plina cu moloz, nu mai are tot gardul, curtea este plina de gunoaie si de buruieni. Sper ca in Braila sa mai existe inca un centru medical pentru copii, dealtfel stiu ca fiecare spital din Braila are si sectie de pediatrie, dar nu pot sa nu ma intreb de ce acel centru care cum necum, a functionat o perioada, a disparut insa autoritatile au „uitat” sa ia de pe el o pancarta pe care scrie ca acolo este un centru medical pentru copii. In plus cladirea daca ar fi fost intretinuta cum trebuie, putea fi folosita la altceva, pentru ca era in stare buna. Va zic asta pentru ca locuiesc in zona aceea de peste 15 ani, am crescut pe strada aceasta si stiu ce vorbesc. Singura sursa de documentare pe care am avut-o la dispozitie a fost internetul, dar cautarile mele despre o institutie numita „Centrul Medical pentru Copii Braila” s-au dovedit a nu avea niciun rezultat.

Am sa va las pe voi sa trageti concluziile, urmarind imaginile

5 thoughts on “Centrul Medical pentru Copii Braila, mai exista sau nu mai exista?”

Da-ti cu parerea

