Uncategorized

Si fratioru’ meu are blog


Dragii mei, fratele meu, Gabi pe numele lui adevarat, a decis ca e bine sa aiba si el colea un blog. Probabil microbul s-a luat si la el. 🙂
Asa ca, subsemnatul a decis sa ii faca si lui unul, pentru ca in prima faza eu i l-am facut, cum era si normal. :mrgreen:
Adresa sa url este http://mbubuku.wordpress.com. Nu ma intrebati de unde provine denumirea/domeniul, pentru ca fratele meu este alb ca si mine, nu african. 😆

In speranta ca o sa va delectati cu scrierile sale, va doresc citire placuta! 😉

14 thoughts on “Si fratioru’ meu are blog”

  1. Mi-a trimis ping . 🙂 🙂 🙂
    Si l-am acceptat fara sa stiu ca este fratele tau … am vazut ca este la inceput si ceva nu stiu ce 🙂 mi-a s[us ca pot sa am incredere in el

Da-ti cu parerea

