Uncategorized

Dorinte


Mi-as dori acum sa am un cal. Da, ati citit bine, un calut. Si niste merinde si in fata mea sa se deschida un imens codru, cu parauri line, cu jivine care sa guste in fiecare clipita parfumul vietii in starea sa cea mai pura.

Mi-as dori sa cutreier incetisor muntii, sa simt aroma florilor, sa aud susurul izvoarelor, sa fiu scaldat in razele soarelui alaturi de uriasii de piatra care poarta pe umerii lor bolta cereasca.

Mi-as dori sa dorm sub cerul liber, alaturi de un foc mocnit, sa adulmec mirosul libertatii depline. Sa ma trezesc dimineata cu roua pe fata, si sa ma tavalesc in iarba grasa si verde a primaverii.

Mi-as dori sa aud sunetul codrilor, fosnetul apelor si zumzetul vantului.

Mi-as dori sa imi simt sufletul muguri de fluier…

2 thoughts on “Dorinte”

Da-ti cu parerea

