Uncategorized

A treia zi


De trei zile am iesit din recesiune. Deodata Soarele este mai stralucitor, iarba este mai verde, pamantul este mai roditor. Azi mergeam pe strada. Am vazut cum doi oameni s-au ciocnit din greseala unul de altul. In loc sa se i-a la cearta, si-au zambit si s-au pupat pe obraji. Erau asa de fericiti…

Un fluture roz mi-a aparut brusc in fata ochilor. L-am privit cum se aseaza usurel pe mana mea si i-am simtit piciorusele cum imi mangaiau pielea. Era incredibil cat de roz puteau sa-i fie aripile…. Am inceput sa ma misc pe strada mai departe. In jurul meu oamenii alergau unii spre altii si se luau in brate, fetele zambeau cu subinteles, baietii le raspundeau cu gesturi discrete. Un vanzator ambulant de covrigi a inceput sa arunce in stanga si in dreapta cu bunatatile sale uscate care aveau ba susan, ba mac sau erau simple.

Caini erau si ei in extaz. O catea in calduri s-a gandit ca e cazul sa procreeze chiar in mijlocul strazii, oprind pentru o vreme circulatia. Soferii, rabdatori, au chemat Politia, care la randul ei a sesizat Primaria. Aceasta a trimis in zona un echipaj de hingheri care au aspteptat totusi sosirea unui veterinar pentru a lua cainii. Paradoxal, nimeni nu a injurat pe nimeni. Toti s-au comportat civilizat, au acordat prioritatea cuvenita si au demarat cu viteza legala.

E de abia a treia zi…

5 thoughts on “A treia zi”

  1. Hi, I like your publish. We wish everyone might spend such focus on their publish as you perform. We arrived acros your blog on google when looking for the area. We is in order to your site. I am sorry for my personal poor englisch, i�m in the netherlands. chat sex web cam sexy

Da-ti cu parerea

