Uncategorized

Cum sa slabesti cu iaurt


Acum 3 ani si 3 luni si 15 zile m-am lasat de fumat. Pana atunci mai incercasem de vreo 20-30 de ori si chiar imi iesise pentru o zi, doua. Din 13 decembrie 2007 n-am mai pus in gura nicio tigara aprinsa! Care e secretul? Vointa! Dar nu despre lasarea de fumat sau vointa e acest articol ci despre iaurt.

Va dati seama ca, dupa ce m-am lasat de fumat, am inceput sa mananc din ce in ce mai mult. Acum fix 3 ani am ajuns la aceeasi greutate pe care am avut-o pana in urma cu 2 saptamani: 100 de kg. Am 1,75 metri inaltime si cu siguranta ca nu-mi sta prea bine cu atatea kilograme in plus. Din acel moment, de acum 3 ani, pana in urma cu 2 saptamani, am tot incercat sa slabesc cu ajutorul unor diete aflate de pe internet sau de la prieteni. Cu toate ca ar fi avut efect, n-am reusit sa le respect. Degeaba mancam intr-o zi legume sau peste daca a doua zi ma duceam la fast-food. Si nu o faceam pentru ca eram iresponsabil ci pentru ca foamea ma indruma spre mancarea plina de calorii din fast-food-uri.

In urma cu 2 saptamani, am vizitat Viena, cu ocazia unui congres medical. Viena e un oras extrem de frumos, despre care voi scrie in curand unul sau mai multe articole pe Blogatu.ro. Si mai e si un oras in care am descoperit ca iaurtul e cea mai buna metoda de a pierde in greutate fara a ma infometa. La micul dejun inclus primeam, pe langa cafea, o cutie de iaurt. La inceput am fost reticent, mai ales ca iaurtul nu se numara printre preferintele mele alimentare. Ca veni vorba, sa va spun si ce mananc eu de obicei: gratar de porc sau pui fript cu cartofi prajiti sau ciorba, de toate felurile. La desert mai servesc si cate-o prajitura sau chiar mai multe. Bine, atunci cand merg la restaurant sau la fast-food, aleg intotdeauna cel mai mare meniu, din cauza foamei. Sa revin la iaurtul din Viena. N-o fi el atat de gustos precum iaurtul Cremosso de la Danone, promovat in campania Tu alegi, insa cu siguranta e la fel de sanatos. Am mancat, timp de 5 dimineti, cate o cutie de iaurt, alaturi de alte cateva feluri de mancare. Toate sanatoase, spre deosebire de ce obisnuiesc sa mananc acasa. Am ales, pe langa iaurt, din bufetul suedez, peste si salata de fructe. Am mai baut cate o cafea si un pahar de suc.

Pentru ca am stat la un hotel apropiat de centrul istoric al Vienei, am tinut cu tot dinadinsul sa vizitez cat mai multe muzee si strazi flancate de cladiri spectaculoase, sa fac fotografii si sa filmez. Am mai intrat si in 2-3 magazine, insa mai mult de curiozitate. Ce-i drept, am avut ce vedea. De aceea, am mers zilnic intre 15 km si 30 de km pe jos. Cu toate ca unora dintre voi vi se pare o exagerare, eu stiu ca asta-i adevarul.
Pentru ca am mers foarte mult, am ars foarte multe calorii. Pentru ca am ars foarte multe calorii, ar fi fost normal sa-mi vina o foame care sa ma determine sa merg la cel mai apropiat fast-food, sa cumpar cel mai mare meniu si sa ma infrupt din el foarte repede, pentru a vedea cat mai multe obiective turistice. Dar, 5 zile la rand, nu mi-a venit deloc foame in asemenea hal. Mi-am dat seama chiar din prima zi ca iaurtul e motivul, asa ca, in loc sa merg la pranz sa mananc la fast-food, am preferat sa-mi cumpar cate o cutie de iaurt. Sa nu credeti ca n-as fi avut bani sa dau iama in hamburgeri si hot-dogi. Nu, pur si simplu nu am vrut sa mai mananc ceva care imi potoleste foamea pe moment si care ma determina sa cresc in greutate.

Cu banii astfel economisiti, am vizitat, in fiecare seara, restaurantele traditionale vieneze, unde am servit snitel de cea mai buna calitate. Nu stiu daca si voi faceti la fel, insa seara, inainte de culcare, m-am infruptat din nou din iaurt. Asta a fost rutina mea culinara din timpul excursiei si cu obisnuinta asta am ramas si acum. In fiecare dimineata, la pranz si seara mananc iaurt. Si rezultatele se vad. In doua saptamani am dat jos aproape 6 kg si ma simt mult mai in forma decat inainte, cand preferam sa consum cat mai multe calorii. Voi continua sa mananc iaurt zi de zi, pana cand voi ajunge aproape de greutatea mea ideala, adica 75 de kg. Iar iaurtul pe care il prefer e Cremosso de la Danone, promovat de campania Tu alegi. Cele doua editii limitate Cremosso sunt Multifruct si Mure-Zmeura. Poate ca va intrebati de ce scriu atat de mult despre iaurtul Danone? Pentru ca iaurtul Cremosso chiar imi place si pentru ca-mi plac foarte mult blondele si roscatele. Va invit sa intrati aici si sa alegeti intre cele doua fete care promoveaza iaurtul Danone! Puteti castiga foarte multe premii!

Daca aveti probleme cu greutatea sau daca vreti sa va mentineti silueta, va recomand sa mancati macar un iaurt pe zi. Sa zicem, daca mancati o cutie de iaurt dimineata si una la pranz, foamea va sta departe de voi si veti putea slabi si chiar va veti simti mai bine. Garantat! (preluare blogatu.ro)

1 thought on “Cum sa slabesti cu iaurt”

  1. Just want to say your article is striking. The clearness in your post is simply spectacular and i can take for granted you are an expert on this field. Well with your permission allow me to grab your rss feed to keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the effective work,,live adult webcams sex chat

Da-ti cu parerea

