Uncategorized

Viitorul meu


Asa cum stiti, TNL m-a dezamagit. Bun, asta am lamurit. Dar pana acum nu am vorbit despre viitor. Excluderea mea din TNL Braila pentru exprimarea in mod liber si democratic a unei opinii si, mai ales, asumarea ei in cadrul sedintei mi-a aratat ca liberalismul la Braila cel putin, este doar unul declarativ si cam atat. Nu stiu daca pot numara pe degetele de la o mana liberalii adevarati din filiala.

Pe aceasta cale tin sa declar ca nu exclud ca in viitorul apropiat sa ma alatur unei alte structuri politice, nu pentru ca vreau sa ma capat cu vreun ciolan, pentru ca sunt si eu constient ca nu imi da nimeni nimic fara munca, ci pur si simplu pentru ca am o dorinta primara ca orice om: socializarea. 😉

Asa-zisii mei prieteni de prin TNL mi-au deschis larg ochii atunci cand au votat ca o turma teleghidata asa cum a vrut un intrus, si le multumesc pentru asta intr-un mod cat se poate de oficial, postand acest material pe blog. Decat cu prieteni ca ei, chiar pot sa supravietuiesc si fara. 😉 Stiu ca risc sa devin o zdreanta traseista, ca voi fi facut albie de porci probabil, dar decat sa slujesc niste comunisti care se dau liberali, mai bine imi iau traista in bat si plec in lumea „mea”.  In plus de asta, asa cum am facut si atunci cand mi-am sustinut punctul de vedere, si acum imi asum ceea ce probabil am sa fac, nu maine-poimaine, dar sper eu intr-un viitor foarte foarte apropiat.

Ceea ce mi-as dori de la noua echipa este ca spiritul de competitie sa fie incurajat, iar derapajele  anti-democratice si politica pumnului in gura pe care am lasat-o in urma mea in TNL Braila, sa nu le regasesc si „acolo”. Daca le voi regasi si acolo, probabil am sa ma fac vanzator de shaorma la farfurie! 😆 😆

Printre persoanele din structura seniorilor de care ma despart cu regret sunt Cristi si Diana, dar nu sunt singurii oameni de acolo pe care ii apreciez, insa nu doresc sa le creez probleme celorlalti pe care ii apreciez. In privinta colegilor mei din TNL Braila, o sa imi fie dor de Mihaela si de Flori, pentru ca mi-au sustinut proiectele si ideile si mi-au fost aproape atunci cand aveam cate o initiativa.

Post Scriptum: Lui Cristi si Mihaelei, daca sunteti simpatizanti,le puteti lasa si semnaturi de sustinere pentru campania din 2012 apasand pe linkul indicat!

PPS: O alta idee a mea este sa imi mut sandramaua pe blogspot. Am inceput deja sa imi fac un nou blog acolo, si e la fel de probabil ca acest site sa ramana in „adormire” vreo 30 de zile, pana la inchiderea sa definitiva. Sper ca anul acesta sa fac rost de o mica suma de bani ca sa pot sa imi fac domeniu propriu! Deocamdata imi este cam greu sa ma despart de blog. 😦

14 thoughts on “Viitorul meu”

  1. Răzvan, acum am citit deznodământul vechii istorii şi, dacă te ajută în vreun fel, consideră-mă acolo, lângă tine… RESPECT pentru verticalitatea ta, pentru încăpăţânarea de a-ţi asuma cu orice risc opinia şi pentru perseverenţa de a-ţi afirma convingerea în orice împrejurare… Din păcate pentru existenţa sa din ce în ce mai sincopată, PNL-ul a început, iată, să importe masiv din metodologia de lucru comunistoidă a PSD, un a dintre victime fiind chiar tu… Cu toată starea asta de fapt, însă, nu ştiu dacă plecarea la alt partid te-ar ajuta altfel decât să te simţi răzbunat pentru moment… După câteva zile, singur cu tine, în faţa oglinzii, s-ar putea să regreţi. Nu trebuie să ai o vocaţie a dizidenţei ca să rezişti, chiar şi aşa, aruncat la coş de nişte vremelnici samsari politici. Crezul tău politic este unul liberal? Rămâi atunci liberal, în ciuda a tot şi a toate, iar timpul are să-şi răsplătească răbdarea…
    Permite-mi, totuşi, o aparentă digresiune… Am avut bunici ţărănişti de-ai lui Mihalache, ori legionari cu Dumnezeu în suflet, de-ai lui Codreanu. Creştin – democrat şi monarhist convins fiind am dat pentru PNŢCD tot ce-am putut mai bun… Din 1998, însă, deşi eram membru TUNŢCD şi preşedinte de Organizaţie Judeţeană a unui PNŢ aflat la putere, am refuzat să mai „merg în buiestrul” dictat de infiltraţii potentaţi ai vremii. I-am avertizat, ani de zile, în Bucureşti şi-n judeţ, că mergem spre desfiinţare. Degeaba… Eşecul din 2000 şi consfinţirea sinuciderii politice a fost pusă, comod, tot pe seama lui Constantinescu şi a securiştilor… În 2000, iarna, după alegeri, parcă, i-am anunţat pe cei care încă mai deschideau uşa PNŢ-ului că se pregătea o destrămare masivă şi un exod către PNL şi PUR… A, fost primit cu râsete şi trimis la plimbare… Câteva luni mai târziu, gaşca lui Dudu şi a lui Piţigoi îngroşau cu câteva mii de membri rândurile PUR, în acelaşi timp sute de oameni care mai aveau ceva de spus în politică trecând la PNL… Una peste alta, PNŢ-ul aproape s-a desfiinţat, însă în toţi anii ăştia am rămas unul dintre cei care au refuzat să stingă lumina, convins fiind de faptul că vor veni şi vremuri mai bune… Ce te-ar putea opri, Răzvane, să faci la fel?

    1. Crezul meu este unul liberal, intr-adevar. Nu cred ca as putea si altfel vreodata. Deja la mine in filiala, daca pot sa mai zic asa, se pune problema indepartarii actualei conduceri, care a trimis partidul de la 12-13 procente la 6-7 procente in mai putin de un an de la preluarea stafetei.
      Inca nu m-am decis sa plec in alt partid, e doar o varianta pe care acum o iau in calcul, si culmea e ca mai am pe cineva din TNL care a zis ca ar putea sa ma urmeze. Ideea e ca acolo, cu prieteniile care s-au legat, daca as pleca eu si un bun prieten dupa mine, in timp si altii ar putea sa ne urmeze. Daca stau bine sa ma gandesc, n-ar fi bine pentru ei sa se intample asa ceva. Oricum, pe moment, cum nu am ce face si nu ma grabeste nimeni, pur si simplu ma informez. Nu ma costa nimic! 😉

  2. Razvane,
    Daca,„dar decat sa slujesc niste comunisti care se dau liberali”, asa gandesti, nu e un mod liberal de a o face. In politica, sustii ideea, nu echipa; echipa este mediul prin care asiguri implementarea ideeii/convingerii ideologice.
    Prin ce ai povestit, mi-ai confirmat ca liberalismul romanesc, nu a devenit inca o stare de spirit, un mod evoluat de gandire politica, a carui substanta sa suprime excesele de orgoliusi subiectivitate. A devenit liberal, cel care traieste notiunea, fara rezerve ostile, la adresa altor ideologii. Ideologia liberala, nu este un drog. O organizatie liberala, precum cea descrisa, nu este decat un gen de facebook, in iluzia unei socializari, catre care ai meritul sa recunosti ca tinzi.
    Fii consecvent convingerii tale politice,corecte, si ea, Politica de calitate, avand nevoie de tine, te va cauta.
    Nu merita sa te necajesti, pentru ceva ce de fapt nu exista!
    E ca invatatura. O faci pentru tine, nu pentru note.
    Cu prietenie!
    Madi si Onu

    1. Asa cum am zis, nu am luat inca o decizie definitiva. Mi-ar fi si greu sa fac asta, pentru ca sunt liberal si cred in acele cuvinte care constituie esenta sa „Prin noi insine”. Sunt la fel de constient insa, ca in echipa care m-a alungat ca pe o masea stricata nu am sa ma mai intorc vreodata. Iar cei pe care ii credeam prieteni sunt toti acolo!

      1. RAZVAN, PUTINI DINTRE NOI AU ABILITATI DE LIDER…UNORA NICI NU LE ESTE CUNOSCUT TERMENUL, DESI ISI PERMIT SA AFIRME DESPRE ALTII CA SUNT TERMINATI…UNII DINTRE NOI NE PREFERAM TERMINATI DE CONSUM INTELECTUAL….SI NU DE PASIUNE PENTRU VIATA ALTORA…ASTA DOAR PT CA ASTFEL DE OAMENI SUNT COMPLET LIPSITI DE VALOARE…ESENTA!
        DOAR ACEASTA ESTE ….PROBLEMA!
        ADEVARATELE VALORI VOR DAINUI!

      2. Razvane, prietene,
        Dar n-ai fost alungat. Creai un ambient diferit de al lor.
        Ei au fugit de fapt de tine.
        Hai sa privim partea plina a paharului liberal.
        Apropo, ANCA este Ancuta Cristian?
        Gandeste corect.
        Sfatul meu, nu te grabi! Graba dovedesteo stare interioara-vanitate, orgoliu,ego, improprie gandirii mature liberale.
        O duminica frumoasa, libera de prejudecati!
        Madi si Onu

Da-ti cu parerea

