Uncategorized

„Voi frustratii ar trebui sa va postati la radio sant opiniile”


Fiscuci a scris Bucalau..hm , nu-mi suna cunoscut , de unde ati aparut distinse domn Bucalau? si cu directia stricta catre Bucuresti, imi pot permite sa va spun ca nu v-am prea vazut la vre-o actiune a T** B*****, daca gresesc va rog sa ma corectati, dar nu cred ca aveti experienta necesara acestei functii.. ;)”

Stefan a scris Adevarata forta si echipa TNL, o formam noi cei multi. Voi frustratii ar trebui sa va postati la radio sant opiniile.”

Fiscuci a scris„Roxana , tipul acesta de limbaj este caracteristic PSD-ULUI , am uitat ca tu de fapt esti o fosta a membra a PSD , subliniez ,PNL si TNL nu au nevoie de lingai de teapa ta !”

Stefan a scris “Draga Raluca nu mi-e rusine sa recunosc ca am venit de la o alta formatiune politica. In rest, no comment, privind vb tale grele la adresa mea.”

Parerea mea este ca opiniile ar trebui prezentate in mod liber, asumate de catre cei care le emit si sustinute cu argumente. In lipsa unor argumente, acestea devin vorbarie goala, lipsita de substanta. In cazul in care exista si contra-opinii cel mai indicat ar trebui sa fie prezentarea unor contra-argumente insa din dialogul de mai sus, se vede clar ca oricine indrazneste sa aiba indrazneala sa zica ceva, este trimis la „Radio Sant” sa si-o zica. Eu am fost trimis la colt de strada, deci  fata aceea sa zicem ca ar mai avea un acoperis deasupra capului. 😆 Nu vreau acum sa intru in alte detalii, despre fondul discutiei, pentru ca nu are sens, am vrut in schimb sa scot in evidenta faptul ca seful nostru, alaturi de lingaii de serviciu isi permit sa jigneasca si sa insulte alti colegi care pur si simplu nu sunt mereu pe aceeasi lungime de unda cu ei si au obraznicia sa le-o mai zica verde in fata atunci cand nu le convine ceva.

1 thought on “„Voi frustratii ar trebui sa va postati la radio sant opiniile””

Da-ti cu parerea

