Uncategorized

Din 2012 Romania va deveni imperiu


O stenograma secreta, scapata in mod misterios SRI-ului, despre o convorbire avuta de Traian Basescu la Palatul Cotroceni, cu mai multi politicieni din umbra ai Romaniei, arata ca in laboratoarele serviciilor si ale Cotrocenilor se pregateste o schimbare la fata a Romaniei.
Conform acelei stenograme, actualul presedinte doreste ca din 2012 sa se incoroneze imparat al tuturor romanilor si sa proclame tara monarhie absolutista, cu un parlament numit de seful statului in concordanta cu notorietatea avuta de fiecare politician in parte.
Iata o parte din transcriptul convorbirilor secrete, pe care am decis sa le facem publice:
“TB: Deci, stimate domn, eu mi-am propus sa realizez o conducere unica in Romania, a mea desigur, dar am neveoie de cativa piloni social-politici de care sa ma tin.
…..: Dle presedinte, sau actual presedinte, eu v-am sfatuit sa incepeti sa studiati cu mult interes biografia lui Napoleon Bonaparte, pe care o puteti gasi la Biblioteca Centrala Universitara. Dupa asta, puteti concepe un eseu de 10.000 de cuvinte cu cele mai importante masuri de adoptat ca sa va atingeti obiectivele.
TB: Da am inteles, asta va garantez ca am sa fac, dar, stati sa trag un gat de sprit, dar, dupa ce voi face asta, am nevoie de o imparateasa. Elena Udrea mi se pare o alegere buna. Arata trasnet, are carisma, poate sa intre pe niste usi unde eu nu as avea acces.
Dl. Rosu: Domnule presedinte, nu va mai stresati atat din cauza usilor, totusi nu ar strica sa aveti girul Bisericii Ortodoxe Romane. Daca le dati acolo, o padure si niste terenuri, inalti prelati va vor spijini cu siguranta.
TB: Foarte buna remarca cu Biserica. Am sa o notez pe bloc-notes.
….: Acum sa discutam de aria de expansiune a Romaniei. Ce tari aveti in vizor sa dominati:
TB: Dragul meu, prima tara care vreau sa pice in plasa mea este Bulgaria. Ma enerveaza ca au mai multi turisti ca noi desi ministrul turismului din Bulgaria nu e chiar atat de tare ca al nostru. Il al doilea rand, mi-as dori sa stabilesc un cap de pod in Vestul Africii, undeva in Liberia sau Zair.
Si nu in ultimul rand, ma mai enerveaza Franta. Astia prea sunt asa simandicosi. Cand o sa cucersec Franta, vreau sa dorm la Luvru si la Elisee.”
Aici se termina informatiile din acea stenograma, dar in privinta celor care au participat la discutii, nu putem face decat niste speculatii, si anume ca ar fi in realitate niste antene ale unor cunoscuti patroni de posturi TV, care doresc si ei acolo, ba o provincie, ba un oras, ba niscaiva cascaval de ros.

4 thoughts on “Din 2012 Romania va deveni imperiu”

  1. Revin pe seara sa comentez.
    Trebuie sa plec acum si vreau sa citesc cu atentie.
    Pingul il dau maine pentru ca astazi am fost in contratimp.
    Cand am intrat eu pe blogul tau nu aveai ridicat articolul.
    Daca incerc sa il dau acum se dubleaza toate pingurile pe care le-am trimis deja si ii enervez pe ceilati.
    O zi buna!

Da-ti cu parerea

