Uncategorized

TNL Braila. Cine indrazneste sa aibe o opinie, sa se duca la coltul strazii sa si-o exprime


Marturisesc de la bun inceput ca nu m-am gandit nici macar o secunda ca as putea sa ajung sa tratez pe blogul meu o atare situatie, pentru ca nu mi-am imaginat vreodata ca se va ajunge aici, dar dupa circul din aceasta seara de la sedinta birourilor T.N.L. Braila, iata ca am ajuns si aici.

Ca sa incep intr-o nota umoristica, as zice ca mascariciul care se crede liberal a avut in seara asta un morcov mare de tot bagat in fund si am senzatia ca nu a avut timp sa isi cumpere vaselina. 😆

Dupa ce a tipat ca din gura de sarpe ca tinerii nu mai vin la actiuni, ca starea generala a organizatiei nu e buna si ca va avea grija sa fie pedepsiti cei care nu s-au tinut de treaba in sanul birourilor in care au fost alesi, a mai avut de discutat o ultima problema  de maxima importanta care se pare ca nu i-a dat pace zilele astea, legata de subsemnatul si posesorul acestui blog.

In fapt, iata ce s-a intamplat. Pe blogul tineretului liberal brailean a fost publicat un material, in care se vorbea despre ceea ce s-a intamplat la Gala TNL cu organizatia din Braila. Trecand peste faptul ca a fost publicat de doua ori, pentru ca prima varianta era mizerabila si daca ar fi fost data spre publicare in presa, asa cum am auzit un zvon, ne-ar fi facut de tot CACATUL, materialul a avut si niste comentarii, care va zic de pe acum ca nu erau prea roze.

Unul din ele imi apartinea si mie, si pe langa faptul ca vorbeam despre cei care au muncit pentru a castiga premiul, am mai avut si neobrazarea, nesimtirea, tupeul, indrazneala si obraznicia sa imi exprim opinia fata de aterizarea asa tam-nesam in randurile Partidului National Liberal, a trei mercenari portocalii, care pana nu demult facusera zile negre PNL-ului atat in C.J. cat si un C.L.M. Personajele in cauza sunt fostul vicepresedinte democrat-liberal al Consiliului Judetean, Giana Patrascu, care a ocupat si functia de presedinte al PDL Braila pana la venirea actualului presedinte, C-tin Dumitriu, fostul viceprimar al Brailei, Stanel Necula si Cristian Pricop, care a mai facut din cate am inteles parte din PNL, dar a plecat la PDL iar acum, cand balanta puterii inclina catre PNL (USL), s-a gandit ca probabil e mai bine sa fii la Putere decat in Opozitie. Toti acesti indivizi nu cauta decat ciolanul si atat. Intrebarile pe care as dori sa le pun sunt simple. Ce au facut ei pentru Braila in perioada in care au avut mandatele pe mana? Cum si-au adus ei aportul la buna gospodarire a orasului si mai ales, ce potentiali investitori au reusit sa convinga sa vina la Braila ca sa creeze naibii niste locuri de munca mai bune pentru braileni? Sunt niste intrebari de bun-simt, ca sa stim si noi de ce va trebui sa facem campanie pentru ei.

Recunosc ca nu mi-a dat prin cap ca blogul TNL Braila este citit si de seniorii partidului, dar azi, la sedinta, m-am certat cu al nostru prezident care mi-a explicat el mie cum muncesc pentru PNL cei trei de mai sus. Ok, si? De ce nu au muncit asa si pentru PD-L?   Sau de fapt, chiar ma intereseaza chestia asta? Si ma rog, de ce trebuie eu (sau noi, tinerii liberali) sa ii sustinem pe cei trei la viitoarele alegeri? Asa cum am zis si intr-o postare anterioara, prefer sa lucrez cu oameni care au fost mereu alaturi de PNL/TNL si care prin munca lor au reusit sa se afirme, nu cu traseisti care merg dupa cum bate vantul.  Pentru ca imi permit sa pun aceste intrebari, evident sunt o jigodie, ca altceva nu cred ca pot fi, pentru ca am indraznit sa imi exprim o opinie si chiar sa o mai si scriu pe blogul tineretului liberal brailean. La noi in T.N.L. este foarte grava aceasta abatere de la atitudinea oarecum obisnuita, de a tine capul in jos si de a fi un bun aplaudac, asa cum vor unii care se cred liberali si conduc destinele organizatiei din care fac parte, dar care nu prea au nicio tangenta cu doctrina liberala. Stau langa noi strict pentru un interes de moment, si acela este 2012. Sunt curios cati din cei care acum se bat cu pumnul in piept ca sunt liberali, vor mai ramane in PNL daca in 2012 nu se vor vedea si ei in niste functii publice, alese sau numite.

Domnul presedinte, intr-o verva cauzata probabil de simpatia imensa ce mi-a dovedit in seara asta ca le-o poarta celor trei pedelisti sus numiti, m-a invitat ca de acum inainte daca am vreo opinie, sa mi-o exprim la coltul strazii sau la mine in familie, nu pe site-ul oficial al TNL Braila, pentru ca acolo este un loc public. Ei bine, domnule presedinte, si site-ul meu este un loc public, deci nu ai dumneata voie sa imi ingradesti dreptul la libera exprimare. De prisos sa mentionez ca acele comentarii au fost sterse de pe acel blog pentru ca au deranjat proaspetii liberali, resapati din democrat-liberali.

Acum stau si ma intreb ce fel de presedinte este acela care apostrofeaza si jigneste de fata cu membrii birourilor, unul din oamenii cu care a construit cele doua birouri T.N.L., pentru ca si acest subiect ar trebui sa il ating, doar pentru ca niste traseisti politici s-au plans ca un liberal a indraznit sa ii critice? El este cel care lucreaza cu si pentru TNL, sau pentru niste straini? Ar trebui sa mentionez faptul ca si el este venit de la PSD, desi cu alianta asta social-liberala se pare ca s-a cam intors de unde a plecat. 😆 Ironic, nu? :mrgreen:

Ca sa afle si dansul, orice organizatie T.N.L. care se respecta si care are si cu cine, are puterea sa zica nu atunci cand niste indivizi care nu prea au de a face cu PNL vor sa capete un ciolanas. Cei trei de mai sus am inteles ca au fost validati in sedinta BPT PNL si sunt membri cu norma intreaga, daca pot sa zic asa, in PNL. Ok, foarte bine, din partea mea sa fie numiti si vicepresedinti ai PNL Braila sau presedinti peste organizatiile de cartier in care domiciliaza, chiar nu ma intereseaza. Eu unul nu am comis decat „pacatul” de a avea o opinie, de a o face cunoscuta in locul nostru online de intalnire si cred in continuare ca toti tinerii liberali care gandesc ca mine, nu trebuie sa se fereasca sa vorbeasca despre asta si despre multe alte lucruri care ii macina si care au legatura cu TNL.

20 thoughts on “TNL Braila. Cine indrazneste sa aibe o opinie, sa se duca la coltul strazii sa si-o exprime”

    1. Solitaire, nu ma las manipulat de incurajari, dar sincer sa fiu, nici nu mai am ce pierde. Am vazut ce fel este respectiva persoana, cu care marturisesc ca nu aveam nimic de impartit pana la momentul in care am avut cearta aceea. Sunt constient ca acum el/ei sunt in stare de orice fata de mine, dar si eu m-am simtit dator sa raspund acelei atitudini din timpul discutiilor. Cu ce drept au ajuns sa ma trimita la coltul strazii daca am ceva de zis?

      1. Razvane,
        Demnitatea personala iti da dreptul si taria personala, sa nu reactionezi; asta urmareste individul:provocarea. De ce sa-i dai apa la moara?
        Trateaza-l cu dispretul indiferentei, si te vei simti mai bine.Lasa-l sa moara prost, asteptand reactia ta. Reteta verificata!
        Madi si Onu

  1. Bai e chiar..aiurea de tot..se cam duce tot de rapa,..acum 2 ani cand am fost in echipa lui crin era altfel…si in general..pe atunci.;)…era cum sa zic eu…alta intelegere..alta organizatie..frate…mai stabila..si tineri liberali la fel,uniti..

  2. Capu’ sus şi-adu-ţi aminte de butada cu apa care trece… Nu abdica de la principii însă nu exclude concesiile punctuale care să te ajute să depăşeşti mai uşor impasul de moment… Important, cred eu, e să nu faci compromisuri care să te compromită… Felicitări!

  3. Bravo Razvan.Ai vazut k te-am sustinut ink de la inceput si k mi-am infrant si eu teama pe care am avut-o intotdeauna si mi-am exprimat liber parerile si chiar am ajuns sa am altercatii mari cu „seniorii: TNL-ul nostru care pe zi ce trece „doarme tot mai mult pe bancile facultatii”:)))…ma asteptam sa fie acesta rezultatul si tocmai din acest motiv nici nu ma mai prezint la partdid…pt ce?pt k pierdere de vreme pot avea si acasa nu e nevoie neaparat sa ma deplasez pt asta…iar cuvinte urate si injurii aud la tot pasul…fac o mika paranteza:razvan :(sa imi lasi pe facebookul nou msg cu id tau de mess k eu nu mai am id ala sa mai vb…sper k esti bine.sa iti dau tel k e al tau si deja l-am tinut destul.mie nu mai au ce sa imi faca la ala si tre sa imi iau altul dar nu am bani ,momentan asa k o sa stau fara k ma simt prost k am intarziat atat cu al tau oricum iti raman f datoare…si nu mai pune la suflet ceea ce se intampla pt k nu se merita incearca sa fii optimist pt k o sa se indrepte lucrurile si la tine sa vezi….f bun articol bv:) ai grija de tine)

    1. Ma bucur ca ma sustii Flory. Sa stii ca nu esti singura. Mai sunt si alti colegi, atat din birouri cat si din afara lor care m-au felicitat si care au declarat ca ma sustin, dar din pacate se tem inca sa vorbeasca deschis despre ceea ce gandesc vis-a-vis de anumite probleme care sunt de interes politic si care nu tin neaparat de TNL. Sunt cazuri si cazuri. De exemplu, problema pensiilor militare. Eu am sustinut ca nu sunt de acord cu sustinerea pensionarilor militari, pentru ca dupa parerea mea nu merita sa fie facuta atata tevatura pentru cativa oameni care acum primesc pensia in functie de cat au cotizat. Bine, asta e alta discutie, dar am dat-o doar ca exemplu.

  4. in primul rand felicitari pentru curajul, prin definitie liberal dealtfel, de a avea, exprima si sustine propria opinie. apoi felicitari pentru critica adusa infierii celor doi sobolani portocalii migratori – iti dau insa un sfat – nu pune la suflet si asta deoarece doctoru`, necula si giana sunt doar inceputul. pana la urma, daca judecam lucid, anul trecut ati votat in veselie un presedinte la tnl propasit de la psd, al carui tata este chiar consilier psd. In functie de negocierile din usl din martie pana si posibilitatea ca, de ex, bunea stancu sa vina la pnl, devine probabilitate. sper ca articolul scris de tine mai sus sa nu aiba repercursiuni asupra ta si de aceea te sfatuiesc sa fii precaut. preventiv.
    cat despre PNL putem incepe discutia cu celebra …,,a fost odata”.
    liberalismul adevarat sa stii ca nu sta intr-o legitimatie, pozitie intr-un birou, nume pe o lista sau tricou de culoare galbena, ci este un mod de a fi, de a gandi, un mod de a reactiona si a interactiona. tinand cont de asta, poti sa schimbi titlul articolului in : ”liberalii din tnl braila sa se duca la coltul strazii”. cam atat….

    1. Barbi, eu stiu mai bine ca oricine de acolo ca a fi liberal nu se rezuma la a da din gura in sedintele de partid. A fi liberal este o stare de spirit care poate fi cultivata si in afara partidului. In privinta unor repercusiuni care vor fi asupra mea, sunt pregatit pentru orice. M-am expus deja la un viitor val de amenintari, injurii, insulte si urlete ca la stana, dar eu unul consider ca nu mai am ce pierde. In privinta sustinerii avuta de actualul presedinte, pot sa iti zic doar ca eu unul nu m-am numarat printre sustinatorii sai la alegeri. Povestea este ceva mai complicata, dar ca sa fiu cat mai concis, pot sa iti zic ca la inceput, cand venise printre noi, nu mi-am putut forma o parere despre el. Pe masura ce avansam, aveam si actiuni la TNL si vedeam anumite, nu stiu cum sa le zic, izbucniri ale sale, am realizat ca un lider adevarat este o persoana calculata, care gandeste mai planificat si nu i-a decizii strict pe moment. Din pacate, seful nostru nu are aceste abilitati. Nu e vina lui, poate pur si simplu asta e firea lui si felul lui de a fi, nu imi permit eu sa il judec, dar daca nu esti „dotat” cu ce iti trebuie pentru un post de asemenea anvegura, atunci asta e, lasa pe unul mai capabil sa faca ce faci tu. Cu alte cuvinte, nu m-am numarat printre sustinatorii sai si nici acum nu sunt unul dintre ei.

  5. Mai, prietene daca boss-ul zice sa taci, ce tot mai comentezi? Nu stii ca boss-ul de la PNL e cel mai tare? El tuna si fulgera. Tu taci si executi, ce atata obraznicie pe capul tau sa-ti dai cu parerea? :))) Parca ti se face si mila (suna mai bine decat scarba si greata, nu?) =)) Vai mama lor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Da-ti cu parerea

