Uncategorized

Maine are loc Gala „Tineretului National-Liberal”. Din pacate eu nu am sa pot merge


Imi cer scuze pe aceasta cale prietenilor mei din TNL Sector 3, Alex Marin si Gabi Mogos, pentru ca desi am zis ca voi fi prezent nu voi fi. Imi cer scuze si colegilor mei din TNL Braila pentru ca nu am sa ii pot insoti, dar din pacate am inceput activitatea la Old City Cafe si maine sunt la munci.

Chiar daca nu voi fi alaturi de ei, le tin pumnii si sper ca anul acesta sa ne intoarcem cu un premiu, chiar si unul mic. Anul trecut am participat la Gala TNL si am ramas cu niste amintiri superbe si cu satisfactia ca am cunoscut personal doi tineri liberali de viitor, pe care i-am amintit mai sus: Alex si cu Gabi.

Cu speranta ca TNL Braila se va face remarcata intre celelalte organizatii din tara, le urez de pe acum mult succes colegilor mei braileni.

1 thought on “Maine are loc Gala „Tineretului National-Liberal”. Din pacate eu nu am sa pot merge”

Da-ti cu parerea

