Uncategorized

Intoarcerea


In ultima perioada am avut cateva neplaceri care  aproape ca m-au pus la pamant. Am fost atat de suparat si de demoralizat incat imi treceau prin minte o groaza de lucruri care nu mi-au trecut vreodata prin cap. Simteam ca ma afund intr-o temnita proprie din care imi era tot mai greu sa ies.

Nu am inteles niciodata de ce, dupa ce ai muncit ca un „animal” si ai dat cam tot ce puteai da, sa ti se zica ca nu mai esti bun in acel loc. Ce fel de oameni sunt oare considerati buni in campul muncii in ziua de azi????

In fine, acele clipe de furie si de suparare atat de puternica au trecut, poate chiar mai repede decat credeam. Desi recunosc ca am fost mai aproape ca niciodata sa cedez definitiv, am reusit sa ma adun incet-incet si sa incep sa ma regasesc din nou.

Mi-am adus aminte, initial ca prin ceata, de ceea ce am invatat in „dojo” unde am practicat shotokan aproape 6 ani. O lupta este castigata in primul rand datorita puterii psihicului. De fapt, o lupta este castigata sau pierduta inca inainte de a incepe. „Ki”-ul care exista in toti, pe care il folosim uneori in mod inconstient si nu reusim sa ne explicam „puterile ciudate” pe care ni le da, a refuzat sa ma lase balta. Acum cred ca trebuie sa fac o calatorie catre origini, sa regasesc locul de inceput si sa refac un drum pe care am impresia ca l-am ratacit undeva si din pacate nu l-am mai putut regasi.

Imi cer iertare pentru ca mi-am lasat mintea condusa de furie, care a intunecat-o. Am uitat poate ca forta adevarata nu izvoraste din „carnea” care imi imbraca spiritul ci dimpotriva, ea izvoraste tocmai din partea aceea nevazuta care se ascunde in mine dar si in fiecare om de pe lumea aceasta.

Sper ca oamenii care vor citi aceste randuri sa inteleaga ca nu trebuie sa cedeze in fata acelor sentimente care pun lacat mintii si o intuneca cu ganduri fara de intoarcere. Dar cand te bati cu propriile tale sentimente si cu propria ta persoana, lupta este de multe ori greu de dus de unul/una singur/a. Pe moment eu cred ca am iesit la liman si sper sa nu mai mai traiesc asa ceva.

Simbolul acestei energii in grafie japoneza

 

3 thoughts on “Intoarcerea”

  1. Razvan am citit ce ai scris aici si nu imi vine sa cred k ai trecut prin asa ceva si sunt suparata pe tine pt k nu mi-ai cerut ajutorul.stii k te-as fi ajutat cu cea mai mare placere daca puteam….nu fi pesimist. esre adevarat k situatia nu este una tocmai buna si k ai dreptate sa fii suparat dar incearca sa depasesti situatia si sa te gandesti k esti o pers super ok si f desteapta si k lucrurile or sa se mai schimbe. ai un pic de rabdare si nu mai fi suparat si te rog knd ai nevoie de ceva sa ma anunti.te poop. n buna!

Da-ti cu parerea

