Uncategorized

Sunt bucatar cu acte in regula


Azi am avut o zi super, dupa multe perioade mai dificile. Timp de sase luni am fost cursant al scolii de bucatari „BELLA ITALIA” din Braila, scoala renumita dealtfel in intreaga tara si zic asta fara sa ma laud, iar azi a venit clipa cea mare:  ziua examenului.
Acesta a constat in trei probe, una teoretica, una in care am prezentat un produs pregatit de catre noi si una de indemanare, in care am preparat un fel de mancare rapid. Eu am facut „Escalop de porc a la Zingara”.

Asa, sa revin. Deci, dupa ce am trecut de emotiile celor trei probe am reusit sa ma incadrez ca sa zic asa, la nota (9) noua, ceea ce nu e rau. Au fost si note mai mari, dar si performanta mea e buna.

Si cum sunt darnic din fire, iata cum arata „Escalopul a la zingara” montat pe farfurie.

Escalop de porc a la Zingara

 

13 thoughts on “Sunt bucatar cu acte in regula”

Da-ti cu parerea

