Uncategorized

Bilant


A trecut un an de blogging. Cu bune si cu rele, cu perioade in care scriam zilnic dar si cu perioade lungi in care nu am publicat nimic, dar din motive cat se poate de obiective.

La final de an, iata cum stau in privinta postarilor, paginilor publicate si comentariilor de pe blog.

238 de postari, cu tot cu aceasta, 1055 de comentarii si 11 pagini cu diverse materiale. Nu e rau pentru un incepator! 😉

Daaaar, pentru anul care va incepe cam in 24 de ore, planuiesc sa imi lansez un nou blog, care sper eu sa aiba macar jumatate din succesul pe care l-a avut acesta. A nu se intelege ca voi renunta la blogul meu principal, nici vorba. Dar cu blogul care acum este in stadiul de „laborator” am alte ganduri. Sper chiar sa ii atasez un domeniu si sa il fac ditamai site-ul. 😆

Atunci cand va fi gata de lansare am sa dau sfoara in tara si am sa va poftesc la „inaugurare” sa va dati si voi cu parerea, sa imi dai niste sfaturi si sa ii taiati la nevoie si motul. :mrgreen:

In final, va urez voua: Alex, Diana, Cristina, Blogatu, Gabi Mogos , Gabriela Savitsky, Mika, Roxana Iordache, Theo, Vania, Corina, Solitaire, Bataiosu, Cookie, Mirela –  Un An Nou mai bun decat cel care a trecut, cu mai multe realizari si impliniri.

Cu bine, Razvan

 

 

3 thoughts on “Bilant”

Da-ti cu parerea

