Uncategorized

Al doilea premiu….asa cum am promis


Data trecuta am promis ca voi mai oferi premii, dar de data aceasta vreau sa premiez…… frumusetea ;). Si ce ar merge oferit reprezentantelor sexului frumos daca nu aceasta coronita cu diamante??

Sii….premiul aceste merge catre urmatoarele finaliste :mrgreen:  :

Flory, Cristina, Diana, Gabriela, Mihaela, Lilick, Corina, Cookie, Theo, Mirela, Madi.

Doamnelor, domnisoarelor, in incheierea galei din aceasta seara, va zic inca odata Sarbatori Fericite, sa fiti mereu la fel de frumoase si ne vedem sanatosi si data viitoare.

PS: Baieti, nu fiti gelosi, nu v-am uitat, dar pentru voi am ceva asa, mai masculin. 😆 😆 :mrgreen:

13 thoughts on “Al doilea premiu….asa cum am promis”

  1. Multumesc mult de tot, Razvan !
    Fericire, fericire pentru toata lumea !
    Si sa stii, sa stii caaaa …MI-E DOR DE BRAILAAAAAA !!! 😆
    Sarbatori luminate !

Da-ti cu parerea

