Uncategorized

Primul meu premiu pe care il acord in acest an. Promit ca vor mai fi.


Pentru ca a trecut aproape un an de activitate in blogosfera, timp in care am descoperit oameni noi, am legat prietenii si am raspandit in lumea pixelilor mesajele in care cred, mi-a venit si ideea de a acorda un premiu tuturor „vecinilor” imparatiei mele electronice.

Ca sa nu mai lungesc momentul mult asteptat, iata ce doresc sa va ofer. :mrgreen:

 

Premiantii clasei de anul acesta sunt urmatorii:

Mai intai doamnele

1. Diana, pentru ca nu uita de unde a plecat si isi face treaba acolo in Parlament, reprezentandu-si cetatenii care au votat-o.

2. Mika, pentru ca imi place cum scrie.

3. Flory, colega mea de partid, pentru ca are talent si este foarte frumoasa. 😉

4. Gabriela, un aliat de nadejde in lupta pe care o ducem.

5. Roxana, care este o veritabila razboinica liberala in blogosfera.

6. Cristina, de la care am aflat ca hartuirea la locul de munca trebuie sanctionata. Sper ca ea sa faca tot posibilul si sa elaboreze o lege care sa sanctioneze manifestarile de acest tip, cu care m-am intalnit si eu in decursul timpului.

7. Ramona, pentru activitatea ei de la Parlamentul Europei.

8. Theodora, care nu se lasa invinsa de greutatile vietii si prin ceea ce scrie, cauta sa faca dreptate atat pentru ea cat si pentru ceilalti. Nici eu nu inteleg cum de mai are PD-L 15%, dar inca stau bine in sondaje .

9. Cookie, pentru ca are un blog simpatic.

10. Mirela, o artista care merita toata aprecierea.

Acum si domnii

1. Primul pe lista nu putea fi altul decat Alex, un coleg plin de talent si speranta ca poate schimba el ceea ce nu au putut schimba inaintasii lui.

2. Blogatu, care ofera mereu cadouri care mai de care mai frumoase si interesante.

3. Victor, vicepresedinte al Biroului Permanent National al Tineretului National Liberal, cu care m-am intalnit la Chisinau. Un tip de nota 10+.  😉

4. Dl. Varujan Vosganian, pe care am avut ocazia sa il aud vorbind anul acesta la Braila, in luna martie, cand a avut loc Conferinta Teritoriala de Alegeri a Biroului Politic Teritorial PNL.

5. Octav, un bun prieten din blogosfera liberala.

6. Gabi Mogos, un bun prieten si coleg, inteligent si daca mai era cazul, foarte muncitor.

7. Gabriel Savulescu, un liberal care crede in viitorul liberalismului si insufla acest lucru si altor colegi, mai apropiati sau mai departati.

8. Solitaire, un „vecin de blog” de treaba cu care imi face oricand placere sa dialoghez.

9. Caius, pentru ca postarile sale mereu ma fac sa ma opresc asupra lor si sa le „sorb” dintr-o singura citire.

10. Mircea Badea, pentru ca in fiecare seara face milioane de romani sa se simta bine atunci cand il privesc.

Pentru ca sunt marinimos, mai acord acest premiu si dlor. Ion Iliescu si Adrian Nastase, dar asta doar pentru ca suntem in Opozitie si sa nu zica vreunul ca suntem ranchiunosi noi liberalii . 😆

Daca am uitat pe careva, va rog frumos sa ma iertati si sa ma trageti de manuta.

Al dvs, Razvan R.C.

15 thoughts on “Primul meu premiu pe care il acord in acest an. Promit ca vor mai fi.”

  1. Razvane, Multumim pentru premiu; la noi, valoreaza ca un Emmy.
    Cat priveste lupta de care te pregatesti, ingaduie-mi sa-ti spun, ceea ce tu stii deja; in lupta, nu se construieste; se demoleaza, se distruge.Nu e mai intelept, ca in primejdie, sa ne intindem mana? sa uitam timpuri vetuste? si sa jalonam o paradigma, libera de prejudecati? Madi si Onu, te saluta!

  2. multumesc mult razvan si m-ai suprins f placut sa stii…sper sa ajung pe urmele tale pe inalte culmi…ne vedem la petrecere la partid…:):*happy wekend:)

Da-ti cu parerea

