Uncategorized

Circul din Palatul Parlamentului va fi pus in scena de Cirque du Soleil


Spectacolul din Palatul Parlamentului  de la Bucuresti a atras atentia opiniei publice mondiale, care este consternata de felul in care Romania este condusa.Artistii de la Circ du Soleil, celebri in intreaga lume pentru spectacolele de echilibristica si iluzionism pe care le fac, sunt speriati de faptul ca parlamentarii romani, indiferent de culoarea lor politica, ar putea sa le faca o concurenta strasnica pe plan international.

Asa ca, pentru a nu-si pierde renumele si celebritatea, Cirque du Soleil a promis ca va regiza un spectacol de circ si numere de magie alba si neagra direct in Camera Deputatilor. Evenimentul promite sa fie unul grandios, pentru prima data putand participa la show si spectatorii.

„Am aflat si eu despre acest megaspectacol. Recunosc ca abia astept sa se desfasoare pentru ca eu am avut de mica un talent deosebit la iluzionism. Mi-a placut dintotdeauna sa creez impresia ca, de fapt, am mai multe voturi decat cei din jur, desi daca era vreunul mai atent ar fi putut sa vada ca situatia era de fapt exact pe dos” a declarat entuziasmata Roberta Anastase.

La sectiunea de clovni, primul pe lista celor inscrisi pentru a participa la spectacol cu un numar de dans la cuier si mers pe monociclu, cine altul putea fi decat presedintele Senatului, Mircea Geoana care se va deghiza in clovnul „Prostanacovici”. „Prefer sa nu dau detalii acum, mi-e teama ca PDL-istii imi vor copia ideile” a precizat sec si in fuga Geoana.

(sursa: bibisi.com)

1 thought on “Circul din Palatul Parlamentului va fi pus in scena de Cirque du Soleil”

Da-ti cu parerea

