Uncategorized

Ce as vrea sa aflu daca as putea prevedea viitorul


Viitorul, aceasta necunoscuta care ne incita imaginatia, este provocarea care incearca acum sa imi puna la incercare muschii imaginatiei. Problema o voi trata din mai multe planuri.

1.  Pe plan politic

– mi-ar placea sa stiu daca in viitor Romania va redeveni Regat

– as dori sa stiu daca Romania a redevenit „Mare”, asa cum a fost dupa primul razboi mondial

– ce se va alege de „patrulaterul mortii” B.U.B.A. ( Boc, Udrea, Basescu, Anastase) 😆

2. Pe plan economic

– mi-ar placea sa aflu cat castiga un muncitor calificat in Romania

– mi-ar placea sa stiu de cate ori isi pot permite romanii sa mearga in concedii/an in strainatate

– as vrea sa aflu cate companii romanesti au reusit sa intre si pe alte piete ale Europei sau de pe alte continente, si ce renume au reusit sa isi faca promovand produsele romanesti

3. Pe plan personal

– as dori sa aflu ca familia mea este in regula si ca parintii mei nu mai au grija zilei de maine

– mi-ar placea sa stiu ca fratele meu este un om realizat si ca este inainte de toate, fericit

Si cam atat. Poate va intrebati de ce nu vreau sa stiu nimic despre mine.  Ei bine, despre mine nu vreau sa aflu nimic. Cel mai mult imi doresc sa aflu lucrurile de mai sus, despre familia mea si despre Romania. Daca as sti ce ma asteapta in viitor, oare ar mai merita sa lupt pentru ce imi va oferi?

Am aflat de acest concurs de la Blogatu

“Aceasta insemnare participa in concursul organizat de RCA ieftin”

6 thoughts on “Ce as vrea sa aflu daca as putea prevedea viitorul”

Da-ti cu parerea

