Uncategorized

Balada lui Emil cel Mic


Pe o stanca neagra,intr-un vechi satuc,
Chiar intr-o casuta,langa un patuc
Plange si suspina o batrana mica,
Care are fiul cat un pustiulica.
Caci la guvernare fiul ei iubit
A plecat aseara si n-a mai venit
Celularul suna noaptea jumatate.
Nu-i semnal,si totusi:-oare cine-i,frate?
-Eu sunt,buna maica,fiul tau dorit,
N-a mai mers Taromu’si n-am mai venit
Sun din Capitala,voi fi premier
M-a numit chiar Zeus,sunt timonier,
Capitan e dansu’,e ca la armata
Mica mea ostire fuge sfaramata.
Vine criza,foamea,oamenii ma-njur,
L-am servit pe dansu’,m-a mancat in cur
-Ce spui tu,straine?Emil e departe,
Cica de Basescu nu se mai desparte.
Am crezut ca-i gluma,dar era sa mor,
L-am vazut aseara la televizor.
Emil e cuminte,nu e derbedeu,
De esti tu acela,nu-ti sunt mama eu!
Lasa-ma,cu Zeus,fiindca omul chel,
Se joaca cu tine cum doreste el.
Te-a numit pe tine dupa Stolojan,
Crezi ca e pe bune?Te-a luat de fazan.
Am vorbit cu tac-tu,asculta-l pe mos,
Dupa tine vine Leana lu’ Cocos.
Du-te la Basascu,fa-i un ultim sluj,
Apoi ia Taromu’,sa te-ntorci la Cluj

sursa: Yeti.ro

5 thoughts on “Balada lui Emil cel Mic”

Da-ti cu parerea

