Uncategorized

Mi-am propus sa emigrez


Dragii mei, in Romania lucrurile merg din rau in mai rau. Lupta noastra, oricat de dreapta ar fi, nu cred ca mai are sorti de izbanda foarte curand. Incet-incet, simt ca nu mai am nici rabdare si nici putere sa mai fac asta. Singura sansa pentru romanii care s-au saturat sa mai traiasca de pe azi pe maine, din somaj sau din alte venituri nedeclarate, facute undeva la limita legii, este sa plece la munca in alte tari. Nu zic ca acolo e mai bine, criza asta e peste tot, dar in afara cel putin ai alte posibilitati, iar eu cand va fi sa plec, doresc sa o fac definitiv.

Pentru ce sa ma mai stresez aici, sa lupt pentru ce? Pentru niste oameni care au crezut si au inghitit cu POLONICUL ceea ce le-au zis Boc&Co.? Daca in viata dai peste un cretin si il minti frumos si dupa aia ii iei pielea de pe el si el nu zice nimic, atunci foarte bine. Mai cere-i inca odata votul lui, el ti-l va da, si dupa asta poti din nou sa il faci la buzunare cum vrei tu.

Eu nu mai suport si nici nu mai vreau sa stau in aceeasi oala cu restul alegatorilor imbatati de vorbele pline de miez ale lui Basescu. Culmea este ca, in urma unui sondaj realizat de Grupul de Studii Sociale, la comanda PNL, Partidul Democrat-Liberal este inca cotat cu 26% din voturi, adica peste un sfert dintre repondenti au in continuare ideea fixa ca PDL si Basescu sunt solutia pentru Romania. Deci, ce mai e de zis? E posibil ca eu si altii sa fim idiotii, si ei sa fie cei destupati la minte. Cine stie??

Vreti sa va mai zic ceva? Am constatat in timp ca pana si multi dintre colegii mei de partid, liberali, au votat cu Traian Basescu. O parte au plecat la PDL intre timp, nu foarte multi e adevarat, dar o parte au ramas. Una dintre colegele mele a recunoscut cu o sinceritate dezarmanta acum cateva zile ca ea il apreciaza ca persoana pe Traian Basescu. Adica cel care se imbata si dansa din buric la taverne cu dansatoare orientale, care face glume de marinar statut pe mare vreo 6 luni si educat prin lupanarele porturilor lumii. Persoana asta de ca va povestesc acum, culmea, este si tiganca, adica rroma, ca sa nu fac vreo discriminare. Ce mai e de comentat aici? Si sunt tot mai convins ca si alti colegi de-ai mei, care au si functii mari in cadrul filialei locale brailene a PNL, au votat cu Traian Basescu. Nu exclud posibilitatea ca unii sa joace la mai multe capete, sa vina la sedintele liberalilor dar de fapt sa faca politica democrat-liberala. E posibil orice.

Deci, eu vreau sa emigrez. Prima mea tinta, Canada. Dar daca nu reusesc acolo, mai am in vedere Australia sau Noua Zeelanda. Vreau sa plec sa muncesc, nu sa stau degeaba sau sa ajung sa dorm pe strazi.

Daca ma puteti ajuta cu vreo informatie, va sunt recunoscator.

9 thoughts on “Mi-am propus sa emigrez”

Da-ti cu parerea

