Uncategorized

Panarama numita ZeList


Am decis sa ies definitiv din ZeList (de la The List, engl) tradus mai pe romaneste prin Lista. Lista blogurilor romanesti, un catalog cu tot ce tine de blogosfera noastra. Fiecare vedeta, jurnalist in devenire sau simplu cetatean muritor de rand, daca a vrut la un moment dat, si-a inscris blogul in acest catalog.

Recent insa, „profesionistii” care pastoresc ZeList au decis sa schimbe ei nu stiu ce algoritmi de calcul a locului in clasament, si asa se face ca niste bloguri chiar bune au avut niste caderi de te doare capul. Chipurile linkurile trimise catre alte postari, pingurile, nu isi gaseau sensul in text. Adica eu, proprietar de blog, daca am un prieten care are si el blog nu am voie sa ii trimit un link de la vreo postare a mea daca nu scriu un articol pe aceeasi tema cu el.

Pai bai hahalerelor, care sunteti voi hahalere, cum bai sa imi ziceti voi mie ca n-am voie sa trimit ping cui vreau eu? Pai daca muschii mei „doreste” sa trimita ping si la Basescu acasa, ce te bagi tu? Trimit si la ma-sa acasa ping daca pot si daca vreau. Cine esti tu sa imi zici ca nu am voie sa fac asta?

ROG CALDUROS PE ZELISTII CARE URMARESC BLOGURILE SA MI-L SCOATA PE AL MEU. NU MAI AM NEVOIE DE SERVICIILE VOASTRE.

SECURISTII CARE (NE) URMARESC IN SECUNDA ASTA, DACA BAIETII DE LA ZELIST NU SE SESIZEAZA, DATI-LE VA ROG UN TELEFON CEVA….

10 thoughts on “Panarama numita ZeList”

  1. Ce penibil ,dar tu in calitate de ce zici :”cum bai sa imi ziceti voi mie ca nu am voie sa trimit ping”? In calitate de un simplu cilent/om neinsemnat (pentru ei)? 😆

    Nu te-a obligat nimeni sa te inscrii.

  2. Razvan, am vazut si eu acest lucru,dar a te retrage inseamna a ceda,eu ma voi lupta in continuare,asta si vor asa au facut si cu „populatia romaneasca” ,camarila portocalie a basescului,i-a transformat in turma si eu NU AM ACCEPTAT NICIODATA SPIRITUL DE TURMA MIORITIC,un weekend minunat !

  3. Eu am lipsit o buna perioada de timp si clasamentul a ramas pe pozitie .In momentul in care am revenit si am scris un post ….bang ,m-am dus iara in cap.De mult nu mai tin socoteala cu zeilistul….nu merita.Daca cineva are placerea sa vada ce mai scriu ,bine ,cine nu….iara bine.Am vazut ca se poarta „nora pentru soacra”…sau mama pentru nora ,sau pui mei mai stie cum si alte emisiuni regizate,telenove si altele……
    Nu te stresa ca nu ai de ce …..

  4. Te-ai racorit!?
    Ai banuieli ca ne urmaresc securistii?
    Si eu care ma gandeam ca nu sunt un om important. 🙂
    Le transmit si eu ceva securistilor daca este asa:
    DOMNILOR, MIE IMI ESTE FOAME, TRAIESC CU UN AJUTOR DE SOMAJ DE 580 de RON acum si probabil 400 dupa ce mai taie Basescu din bani. NU PRIMESC NICI UN BAN DE LA NIMENI PENTRU CE SCRIU. SCRIU DE NERVI SI DIN DISPERARE. DECI DRAGI SECURISTI, NU VA MAI PIERDETI TIMPUL CU MINE….. CAUTATII PE CEI CARE MERITA ATENTIA VOASTRA.

Da-ti cu parerea

