Uncategorized

Laba romaneasca, din ce in ce mai cautata la export


Laba romaneasca, cea mai buna din lume Romania este pe cale sa dea o mare lovitura economica, atat in UE cat si pe mapamond. Una dintre cele mai importante resurse ale noastre, pe care nici nu era constienti ca o avem, este acum cautata de multi clienti de pe toate meridianele globului. Laba românească, caci despre ea este vorba, se pare ca este mult mai sanatoasa si lipsita de E-uri cancerigene, datorita produselor noastre ecologice.

Asociatia Producatorilor Romani de Laba in comun cu Liga Exportatorilor Romani de Laba, au organizat o conferinta extraordinara la Palatul Parlamentului, unde au invitat diverse oficialitati din Guvern pentru a prezenta beneficiile pe care tara noastra le-ar putea avea de pe urma cresterii exporturilor de laba.

„Laba noastra, doamnelor si domnilor, este una dintre cele mai bune si sanatoase labe din lume. Este lipsita de substante carcinogene, este mai curata si poate fi culeasa zilnic, pentru ca romanii sunt mari producatori de laba. Laba este dealtfel unul dintre cele 3 sporturi nationale pe care romanii il practica de sute de ani. Celelalte sunt oina si fotbalul. Japonezii, chinezii, coreenii, francezii si nord-americanii sunt nebuni de-a dreptul dupa acest produs 100% natural si romanesc „, a declarat Costel Malahie, purtator de cuvant al Asociatiei Producatorilor Romani de Laba (APRL), in cadrul conferintei extraordinare de la Palatul Parlamentului.

13 thoughts on “Laba romaneasca, din ce in ce mai cautata la export”

  1. @amycommunications
    Daca nu stiu sa dai pinguri, nu-i nicio problema, poti sa inveti. Si eu am invatat de la theo si de la alex. Evident, eu nu voi face rabat de la vederile mele liberale, dar consider ca asa cum colaborez cu theo, care e social-democrata, pot colabora foarte bine si cu tine. Iar comentariile, cred ca ar trebui sa le impartim frateste, si la mine si la tine. Ce zici, esti de acord?

  2. @ R
    Habar n/am ce/s ălea pinguri..cît despre comentarii..la tine sau la mine)http://amycommunications.blogspot.com/2010/04/iaa-cum-colaborez-eu-membra-psd-cu-un.html). Nu de alta, dar ştiu că portocalele ţin al naibii de mult să fie ‘transparenţi’ cu toate că eu nu vreau mai deloc..

  3. @amycommunications
    Daca as avea aur, ti-as da aur, daca as avea arginti, ti-as da arginti, dar cum nu am decat un blog, am sa te adaug la blogroll si, daca ai, am sa iti votez articolele pe ubix. Se subintelege ca am sa iti comentez postarile si am sa iti dau si pinguri.

  4. @amycommunications
    Eu as zice ca Baneasca Shopping City nu e un loc unde sa te poti infrupta din chestiile pentru organe sanatoase. 😆 As trece pe la Romexpo, dar nu sunt din Bucuresti, sunt din Braila.
    Ai cumva numarul de telefon al doamnei cu pricina, sau poate un e-mail? :mrgreen:

  5. Şi încă un lucru, amice: nu eşti la curent cu noutăţile. Investiţiile străinilor au scăzut atât de mult în ultimii ani, (nu doar cu ocazia ‘crizei’ ) încît percepţia asupra labei romîneşti a suferit modificări dramatice: astfel, ea a devenit o simplă ‘lăbuţă’ iar fetele romînce s-au grăbit să înveţe despre normele internaţionale impuse de către ISO..cele mai norocoase dte. ele, au obţinut burse de testare a calităţii labei ‘de dincolo’..cît despre mine, ştiţi voi ‘speranţa moare ultima’. Şi-ntradevăr, ieri am fost-după luni întregi de aşteptare-în Băneasa Shopping City. Unde mi s-a făcut cinste cu 20 Ron să-mi cumpăr creveţi cu orez-morcov şi broccoli-kestii pentru ‘organe sănătoase’ adică. În timp ce mă înfruptam frumos precum o prinţesă afaceristă şi politiciană de la Casa Albă, treceau 3 cîini-javre grase şi tupeiste nesimţite-pe lîngă mese, 2 moşi hlizindu-se la mine se înfruptau din 2 îngheţate uriaşe şi auzeam 3 motociclişti în spate care vorbeau despre o ‘doamnă’ care a vrut să-şi părăsească soţul fiindcă acesta nu comunica cu ea în viaţa de zi cu zi aşa cum o făcea cu un tip ţbetonţ pe unul dte bloguri. Fiind hotărîtă să divorţeze, într-o seară s-a apucat să-şi plăngă necazul în faţa computerului şi în comunicările sale cu ‘betonelul’. Toate bune şi frumoase, însă domnul de la celălalt capăt al calculatorului după vreun sfert de oră se apucă să-i zică: ‘ştii, scuză-mă, drăguţa mea, dar trebuie să-nchid calculatorul că nu mă lasă mama să îl ţin deschis după ora 10 seara’. Nu am timp să trec pe la expo de motoare de la Romexpo zilele ăstea, însă vă rog să-i salutaţi pe toţi tipii cu astfel de aparate din partea-mi!!

Da-ti cu parerea

