Uncategorized

Actiune de ecologizare organizata de tinerii liberali braileni


Astazi, 25 martie 2010, colegii mei de partid au participat la o actiune de ecologizare a Parcului Monument din oras. In numar de 30, ei au strans gunoaiele de pe spatiul verde, si nu au fost putine, la final numarandu-se OPT – 8 – saci plini cu deseuri de toate felurile. Acum, in locul acelor mizerii se regasesc 60 de arbusti de molizi si de ciresi care speram sa infrumuseteze in viitor aspectul acestui parc.

Pe aceasta cale tin sa mentionez ca imi pare foarte rau ca nu am putut fi alaturi de ei, deoarece am ales sa raman la servici, MARE PROSTIE DIN PARTEA MEA (motivele probabil ca le cunoasteti unii sau altii) dar sper sa particip pe viitor la alte asemenea actiuni ale TNL Braila. Inca odata ma simt mandru ca fac parte din randurile TNL Braila si ca pot fi alaturi de asemenea oameni, harnici, entuziasti, inteligenti si frumosi.

Iata si cateva fotografii realizate de catre colegii mei in timpul acestei actiuni


8 thoughts on “Actiune de ecologizare organizata de tinerii liberali braileni”

  1. Pingback: La Multi Ani!

Da-ti cu parerea

