Uncategorized

Shahabul si patriotul


Pana azi eram cufundat intr-o mare de intuneric. Vedeam doar ceva numit criza, somaj, disperare, intr-un cuvant doar niste halucinatii. Care criza? Care somaj? Care scumpiri? Nuuuu, de fapt nu vedeam nimic. Adevarul mare era ca de fapt eu eram amenintat. Ceata de ayatollahi de la Teheran statea insa cu ochii pe mine si pe alti romani care reprezinta o mare amenintare pentru securitatea Iranului. Noi eram supusi zilnic amenintarilor persanilor, ca pe vremea lui Darius I, si nici nu aveam habar. Of Doamne, bine ca americanii s-au gandit la siguranta noastra si ne vor da niste vectori din aia, cum le zice ma, de aia, terestri!?!?!?!? ca nu cumva vreun Shahab lansat de ayatollah sa cada dracu’ in curtea mea si sa imi strice zarvatul sau sa-mi gaureasca acoperisul. Pai, vorba aia, cine plateste pagubele, ca ayatollahul e departe, e rau la suflet si nici de-al dracu nu o sa imi dea mie, un parlit, bani sa-mi pun acoperis nou sau sa inlocuiesc geamurile sparte de racheta lui.

Ma simt asa de linistit ca imi vine sa ies in curul gol, uns cu oua batute si dat cu fulgi de perna, pe strada,  de  bucurie ca  scutul asta o sa ma protejeze zilele si noptile cand dorm. Costurile cu amplasarea acestor „vectori” nu se stie cine ii va suporta si nici ce beneficii va avea Romania. 4  miliarde de euro costa amplasarea rachetelor de tip Patriot pe tarmul mioritei, dar noi, noi ca castigam si mai ales, cat trebuie sa platim???

Ce am aflat despre Iran in cursul zilei de azi:

1. Este o DEMOCRATIE. Oricat ar suna de ciudat in mintile celor care sunt de partea „democratiei” occidentale, democratia iraniana are un specific anume: islamismul. Sunt partide si la ei, exista un parlament, in acel parlament sunt si evrei iar libertatile religioase cel putin sunt depline.

2. Iranul este o putere economica si militara regionala insemnata. Femeile, chiar daca au anumite rigori islamice de respectat, nu sunt nici pe departe atat de injosite ca in Arabia Saudita de exemplu, Irak sau alte state aliate ale SUA din zona Golfului. Ba din contra, sunt mult-mult mai libere decat femeile din statele mentionate. NU mai pun la socoteala Afghanistanul.

3. Dupa Israel, in Israel exista cea mai mare comunitate de evrei din lume. In Teheran sunt nu mai putin de 25 de sinagogi, cel putin asta a declarat cel intervievat, evreu din Teheran, deputat in parlamentul din Teheran. Numarul evreilor din Iran este de 25 de mii.

4. Iranul este o tara dezvoltata, bine poate nu ca si SUA, dar fata de alte state din jur, chiar sunt inaintea lor.

5. Iranul este o tara frumoasa, mostenitoare a vechiului Imperiu Persan. Daca nu ar fi atata manipulare, poate ca am vedea altfel Iranul si iranienii.

6. Nu in ultimul rand, iraniencele sunt incredibil de frumoase. Au o frumusete naturala, poate si din cauza faptului ca machiajul nu este prea folosit. M-as casatori, recunosc, cu o iranianca.  :mrgreen:

7 thoughts on “Shahabul si patriotul”

  1. @Julia
    Sa inteleg ca pe tine te doare asa de tare de societatea iraniana? Dar de ce se intampla in Romania nu prea te doare? A, scuze, daca te simti jignita ca am zis ca iraniencele sunt frumoase. Probabil ca esti doar geloasa
    PS: Dupa cum vezi, mesajul tau a aparut fara niciun fel de cenzura. Oricine e liber sa posteze aici.

  2. mda……Iranul e GROZAV! Probabil ca ai asista la spinzurarea in public a homosexualilor si ti-ar face ziua excelenta……Daca iti place Iranul asa de mult, de ce nu te muti acolo? Marita-te cu o iraniana si pleaca…….

    mai sinteti multi ca dobitocul asta?……………………

    PS Nu uita sa nu postezi mesajul meu dupa ce il citesti…….bleah!

  3. „Ma simt asa de linistit ca imi vine sa ies in curul gol, uns cu oua batute si dat cu fulgi de perna, pe strada, de bucurie ca scutul asta o sa ma protejeze zilele si noptile cand dorm” 🙂
    Bine ca nu locuim in acelasi oras. Nu as fi vrut sa te vad asa de fericit. 🙂

  4. O sa scriu si eu un articol pe acesta tema si o sa pun un link catre articolul tau. Ma gandesc ca ar trebui in situatii de acest gen sa se faca referendum national. Sa vedem ce vrea poporul.
    „sa imi strice zarvatul sau sa-mi gaureasca acoperisul” – Toate pana la zarzavat. Am si eu demnitatea mea… 🙂

Da-ti cu parerea

