Uncategorized

Un urmas al lui Preda Buzescu a pus stapanire pe 10% din judetul Buzau. Eu revendic toata Romania


Cu un hrisov de la 1723 un cetatean din Buzau l-a convins pe un judecator din Patarlagele ca este urmasul de drept al lui Preda Buzescu. Preda Buzescu, pentru cine nu stie, a fost un comandant al ostirilor romane de pe vremea lui Radu Serban. Acesta la randul lui a fost domnitor al Tarii Romanesti in mai multe, ca sa zic asa, mandate, intre 1601 si 1620. Adica acum vreo 400 de anisori. Ei bine, Teodor Năstase, caci asa il cheama ca vajnicul mostenitor al faimosului comandant de osti, a convins un judecator de faptul ca 63.000 de ha de padure i se cuvin lui, adica nu mai putin de 10 la suta din suprafata judetului Buzau. Desi sentinta nu este una definitiva, insusi faptul ca a fost luata de un judecator in Romania secolului 21 este de rasul-plansului.

Sunt convins ca daca as cauta in arborele genealogic al familiei mele, in mod sigur as gasi ca acum 400 de ani, str-strabunica mea, fata mare, tanara si frumoasa, angajata ca slujnica la curtea domneasca l-a bagat in ispita de Mihai Viteazul care a facut-o femeia de care s-a indragostit mai tarziu boierul caruia i-a dat primul juma’ din Romania Mare. Cum ea a avut mostenitori si cu unul si cu altul, dar eu sunt singurul urmas doresc sa revendic Muntenia, Dobrogea, Oltenia si Banatul, Ardealul, Moldova toata si in general, cam toata Romania. :mrgreen:

Sa vezi ce o sa moara de ciuda Teodor Nastase cand voi scoate si eu ispisocul dat de Mihai Viteazul, cu pecete si iscalitura in original, autentificate de un notar public pe care il voi mitui cu o suma consistenta de bani si cu promisiunea ca daca voi ajunge proprietarul Romaniei, el va ramane singurul notar de pe mosia mea. 😆

8 gânduri despre „Un urmas al lui Preda Buzescu a pus stapanire pe 10% din judetul Buzau. Eu revendic toata Romania”

  1. aaaa…si ca sa fie si mai tare…strabunicul respectiv (nu stiu cat de indepartat) a fost „vames” (asa se zicea)intre Tara Romaneasca si hasburgi, adica tot un soi de ostas…poate ca era vre-un nepot al familiei si nu stia sa scrie…s-a semnat „Preda Buzoiu” in lok de buzescu…ce sa faci mah….nu se facea multa carte in vremea aia!!:D

    ce prostii pot sa mai faca si astia….cat de prosti suntem doamneeee ca ne uitam la ei cum ne fura din buzunare cu lumina aprinsa 😐

  2. ce….te dau in judecata!!!=)):))
    ma apuc si eu sa fac arborele genealogic…si sa dea reaq daca nu ii iau jumate din ce a obtinut ala la buzau;
    am un strabunic cu numele „Preda Buzoiu Nicolae”…..bag picioarele…vreau dreptate…macar biserica pe care e pictat pentru ca a renovat-o! He he….buna treaba…acum am biserica….mai am sa ma fac popa!
    Numai din curiozitate as face cateva cercetari si sa arat aluia ca nu e el singurul mostenitor….

  3. a…si din c vad am mai uitat o cratima,am mai uitat si un o….da’ nu s pune ca ma inv la scoala ca in stilul colocvial nu s tine cont de gramatik,deci am o scuza 😀
    nb

  4. Pai daca e asa,c mai stia p ganduri dute si revendica-ti tara si ca maine te vad domn al Tarii Romanesti,al Moldovei,al si al Ardealului,numa’ cu conditia sa t revendice si cetatenii,eu una te revendic :)) Acum serios vrbind, nu pot sa spun decat ca mare e gradina lui Dumnezeu

Da-ti cu parerea

