Uncategorized

Cum mi-a schimbat viata bloggingul


Pana in urma cu un an, poate doi, nu auzisem deloc de bloguri si de bloggeri. La ce erau bune, cine erau cei care isi scriau ideile, ofurile, versurile? Acei oameni, de toate categoriile de varsta, provenind cam din toate sferele societatii mi-au aratat ce inseamna libertatea de spune ce gandesti, de a comunica cele mai ascunse ganduri ale tale in fata altor oameni. Oameni care ti le puteau impartasi sau puteau foarte bine sa te ignore sau sa te jigneasca.

Trecand peste aceasta scurta introducere, pot spune ca blogging-ul mi-a deschis noi orizonturi ale intelegerii si tolerantei. Sunt oameni de toate felurile in mediul online, iar toleranta si intelegerea sunt cele care ar trebui sa se dezvolte intre noi. Citind diverse articole, ajungi sa iti dai seama ca prin blog iti poti exprima mult mai usor anumite sentimente, trairi, pasiuni pe care in viata reala ti-ar fi greu sau chiar imposibil sa le exprimi. Daca lumea este „surda” si „oarba”, cine ar putea sa te asculte sau sa te vada? Aceste jurnale online sunt o cale foarte usoara de comunicare, de stabilire a unor relatii de prietenie sau poate chiar mai mult, intre diverse persoane care stau in orase diferite, la distante apreciabile si care in alte conditii nu ar ajunge niciodata sa se cunoasca.

Trecand peste latura romantica a bloggingului, pe masura ce acest fenomen tinde sa capete amploare, bloggerii devin incet-incet adevarati formatori de opinie. Daca presa este considerata a patra putere in stat, bloggingul devine cea de-a cincea. Oricat ar suna acest lucru de ciudat, eu unul simt ca atunci cand scriu sunt parte a unui grup de oameni ce pot avea influenta in toate sferele societatii, depinzand desigur de cine citeste blogurile. Viata mea, de cand am inceput sa scriu on-line, pot spune ca este un pic mai bogata in sentimente. Sentimente care pot fi de toate categoriile: de la dezamagire si tristete pana la mici bucurii care imi mai insenineaza zilele. Nu sunt un blogger cu influenta, sunt constient de lucrul acesta, dar credeti ca ar trebui sa ma nelinisteasca? In nici un caz. A scrie este o pasiune pentru mine, si de fiecare data cand scriu simt ca devin un pic mai bun, mai intelegator fata de lumea din jurul meu. Iar daca prin ceea ce scriu, oamenii ar deveni la randul lor mai buni, atunci cred ca rolul meu de blogger ar fi cu adevarat implinit. Nu am de unde sa stiu daca acest lucru se va intampla vreodata, dar bucuria de a putea scrie despre orice, in orice moment al unei zile sau al unei nopti, este un simtamant coplesitor pentru ca in ceea ce scriu ma straduiesc sa pun si suflet. Imi place sa scriu, o voi face in continuare si oricate dezamagiri, infrangeri sau lovituri voi mai incasa in viata, nimic nu ma va putea opri sa scriu. Pentru cei care inca nu au descoperit aceasta pasiune, le transmit ca inainte de toate trebuie sa scrie din inima. Daca scrii ca un robot, fara sa pui suflet in randurile pe care le asterni pe blog, atunci mai bine faci altceva care sa te faca fericit.

3 thoughts on “Cum mi-a schimbat viata bloggingul”

  1. Gata am postat la mine pe blog premiul.
    Esti pe lista celor 5 pe care ii premiez eu asa ca te rog sa il preiei de la mine si sa il dai mai departe. 🙂

  2. theodora0303 :

    Razvan, eu am primit un premiu de la Teo. Nu am apucat inca sa il preiau dat sa sti ca tu vei fi unul din cei cinci blogeri pe care ii voi premia. Chiar imi place blogul. Imi place cum gandesti.
    Cu drag

    Da, vorbesti serios?

  3. Razvan, eu am primit un premiu de la Teo. Nu am apucat inca sa il preiau dat sa sti ca tu vei fi unul din cei cinci blogeri pe care ii voi premia. Chiar imi place blogul. Imi place cum gandesti.
    Cu drag

Da-ti cu parerea

