Uncategorized

O leapsa


Am primit o leapsa de la Valive si cum incerc sa ma comport ca un gentlemen :mrgreen: EU GENTLEMEN!?!?! voi raspunde in cel mai onorabil mod la problemele propuse.

Problema 1. Ce as schimba in trecutul meu

Pai recunosc ca ar fi ceva de schimbat. In trecutul meu mai indepartat ar trebui schimbata directia pe care as fi vrut sa o iau atunci cand am inceput studiile superioare. Ar fi trebuit neaparat sa plec din Braila in alt oras care sa imi ofere mai multe oportunitati. Dar din nenorocire pentru mine am stat in orasul meu natal, mare greseala. Dar cel mai important lucru pe care il vreau este de a-mi recapata echilibrul intern, pierdut cu ceva timp in urma, echilibru pe care mi-e greu sa-l mai regasesc. Studiul artelor martiale mi-a oferit cai spre gasirea acestuia insa in timp, avand si alte probleme de pe umeri, am pierdut contactul cu lumea aceea. Tot in trecut se mai gasesc niste persoane pe care as fi vrut sa nu le intalnesc si niste decizii pe care nu ar fi trebuit sa le iau la momentul acela.

Problema 2. Stapanirea predictiilor si viitorul necunoscut

Sunt convins ca exista oameni care pot prezice viitorul, mai mult la ghici e adevarat, dar viitorul pe care eu il preconizez este unul nu tocmai roz. Daca mi-e teama sau nu, ei bine nu imi este frica de viitor. Desi este total necunoscut pentru mine, lucrurile trebuiesc luate in piept si tratate ca atare.

2 thoughts on “O leapsa”

Da-ti cu parerea

