Uncategorized

Te iubesc….


In acest an, in care am intrat de vreo 2-3 ore, as dori sa vad mai putina suferinta pe chipurile celor din jurul meu, vreau ca toti copiii orfani sa isi gaseasca o familie si sa simta cum cineva le spune „Te iubesc”. Le doresc tuturor celor care ma cunosc, dar si celor care nu ma stiu personal sa simta cum sunt iubiti, sa auda si ei cuvintele acelea atat de simple dar atat de profunde daca sunt rostite din abisurile fiintei, „Te iubesc”. Eu inca nu le-am auzit, incep sa cred ca nu le voi auzi vreodata dar nu sunt trist sau lipsit de speranta in privinta asta

Doar atat le doresc celor din jurul meu, sa aiba parte de aceste cuvinte care pot rascoli orice are suflet

TE IUBESC!

Da-ti cu parerea

