Uncategorized

Boc este premier. Cat va sta in functie?


Noua numire a lui Boc in fruntea Guvernului nu este o surpiza pentru nimeni. Era normal ca jumatatea-de-om ce a condus Romania pana in criza aceasta sa continue ceea ce a inceput acum un an:  sa distruga tot ce mai sta in picioare in tara asta. Intrebarea care e pe buzele multora este cat va rezista cabinetul Boc 3 sau 4 sau al catelea o fi. Dupa unii, cam sase luni. Altii ii dau cel putin un an insa mai sunt si alti optimsiti care cred ca va rezista trei ani. INCA 3 ANI CU BOC….NU NU NU NU. Ar fi insuportabil, curata crima.  Sa nu uitam ca actuala configuratie a Parlamentului l-a mai dat jos odata, ce-i drept si cu ajutorul UDMR-ului, dar azi am vazut ca maghiarii  s-au dat cu PDL, deci e posibil sa treaca de Parlament Cabinetul Boc.

Mi-e greu sa vad toate lucrurile astea acum, dupa ce am trait fiecare zi din campanie la maxim, mi-am facut sperante si pentru cateva ore am crezut in victoria lui Geoana. Sondajele respective il desemnau pe el invingator, m-am culcat asa de fericit in noaptea aceea. Scapasem de Baselu’ si de Boc. Cand m-am trezit dimineata, imi beam linistit cafeaua convnis fiind ca am scapat de catastrofa. Cand colo, la radio am auzit rezultatele si mai ca am scapat cana din mana. IN clipa aceea am realizat ca romanii au votat inca 5 ani de faliment si saracie, care il vor avea in prim-plan pe Boc si compania.

Acum ceva timp se auzea un slogan „Unica solutie, o noua Revolutie”. Dar unde dracu’ o sa ajungem daca la fiecare 20 de ani facem cate o Revolutie? Oare nu ar fi mai bine ca romanii sa voteze mai cu cap, sa caste bine ochii si urechile? Daca Boc va sta in post intreg mandatul, 4 ani adica, nu cred ca mai iesim din criza asta economica si sociala nici cu ajutorul mamei si tatalui FMI-ului.

Da-ti cu parerea

